بهترین آموزشگاه های زبان قیطریه تهران

آموزشگاه های زبان قیطریه تهران

در این مطلب از سایت آموزشگاه های ایران، اطلاعات کاملی از آموزشگاه های زبان قیطریه در تهران را مشاهده می کنید. برای اطلاع از اطلاعات تکمیلی در ارتباط با نحوه ثبت نام و تعیین سطح زبان انگلیسی و دوره های آنلاین زبان تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 آموزشگاه های زبان قیطریه تهران
کلاس زبان انگلیسی آنلاین

لیست کامل آموزشگاه های زبان قیطریه تهران

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه زبان پوپک تهران، بین قیطریه و چیذر، خیابان سلیمانی، بن بست پرستو 02122690630
2 آکادمی تخصصی زبان انگلیسی کودکان بانی تاک تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، قیطریه، خیابان شهید میرزاپور (سهیل) 02122689671
3 موسسه زبان یاسمن تهران، قیطریه ،خیابان روشنایی شرقی ،کوچه دلارام 02122230164
4 آکادمی زبان داتیس تهران، قیطریه انتهای حکمت شرقی، پلاک 4 02122394536
5 آموزشگاه زبان سفیر گفتمان تهران، شریعتی بالاتر از قیطریه، ساختمان پزشکان 1775 02122236018

ثبت نام کلاس زبان انگلیسی قیطریه

برای ثبت نام در آموزشگاه های زبان انگلیسی در قیطریه تهران، در ابتدا باید آزمون تعیین سطح زبان بدهید. بعد از این که سطح زبانتان مشخص شد، می توانید در سطح تعیین شده ثبت نام نمایید.  معمولا کلاس زبان های انگلیسی به صورت فشرده، نیمه فشرده و عمومی برگزار می شود. برای اطلاعات دقیقتر با شماره های درج شده در جدول فوق تماس بگیرید.

هزینه کلاس زبان انگلیسی در قیطریه

هزینه کلاس زبان انگلیسی، بستگی به این که شما در چه دوره ای ثبت نام می کنید و این که کلاس زبان انگلیسی به صورت خصوصی یا عمومی برگزار می شود. هزینه این دوره ها متفاوت می باشد و شما مبلغ متفاوتی باید پرداخت کنید. بهترین آموزشگاه های زبان قیطریه تهران را در جدول فوق به شما معرفی نموده ایم. همچنین کلاس زبان آنلاین در قیطریه نیز برگزار می شود که شما با شرکت در این کلاس ها در منزلتان نیز می توانید زبان را فرا بگیرید.

برای اطلاع از هزینه دوره های برگزار شده در آموزشگاه های موسیقی در قیطریه به صفحه درج شده مراجعه کنید.

آموزشگاه های زبان قیطریه تهران
کلاس زبان انگلیسی در قیطریه

مدرک زبان انگلیسی

برای این که مدرک زبان انگلیسی در محدوده قیطریه در تهران دریافت کنید باید از پایان کلاس زبان، در آزمون های آموزشگاه شرکت کرده و مدرک معتبر دریافت کنید.

کلاس زبان انگلیسی آنلاین

در صورتی که شاغل هستید و یا برای مراجعه حضوری و شرکت در دوره های حضوری زبان محدودیت دارید می توانید در دوره های زبان انگلیسی آنلاین شرکت کنید.در این دوره ها به صورت آنلاین می توانید در دوره ها شرکت کنید و آزمون نهایی نیز به صورت آنلاین برگزار می گردد.

در صورتی که می خواهید با آموزشگاه های آرایشگری در قیطریه که دوره های آنلاین برگزار می کنند آشنا شوید می توانید به صفحه درج شده مراجعه کنید.

کلاس مکالمه زبان انگلیسی

یکی از خدماتی که آموزشگاه های زبان قیطریه ارائه آموزش مکالمه و چت می باشد. برای شرکت در دوره های تخصصی کلاس مکالمه زبان انگلیسی کافی است اطلاعات دوره را از آموزشگاه های معتبری که درج نموده ایم کسب نمایید.

2 دیدگاه برای “بهترین آموزشگاه های زبان قیطریه تهران”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.