بهترین آموزشگاه های زبان شهرک محلاتی تهران

آموزشگاه های زبان شهرک محلاتی تهران

در این صفحه می توانید اطلاعات بهترین آموزشگاه های زبان شهرک محلاتی تهران را به همراه آدرس و شماره تماس آن ها مشاهده کنید. برای اطلاع از نحوه ثبت نام و تعیین سطح زبان انگلیسی با شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید.

آموزشگاه های زبان شهرک محلاتی تهران

لیست آموزشگاه های زبان شهرک محلاتی تهران

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آکادمی تخصصی زبان های خارجه زرین تهران، اقدسیه، بزرگراه ارتش، خیابان نخل، روبروی دانشگاه پیام نور 02122440757
2 موسسه آموزش عالی آزاد متانت تهران، اقدسیه، بزرگراه ارتش، خیابان نخل، روبروی درب دانشگاه پیام نور 02122440754

بهترین آموزشگاه های زبان شهرک محلاتی تهران

در جدول فوق شما می توانید بهترین آموزشگاه های زبان شمال تهران محله شهرک محلاتی را مشاهده می کنید. برای اخذ دیپلم زبان انگلیسی، همچنین ساعت برگزاری کلاس و نحوه برگزاری دوره های زبان آنلاین و کلاس زبان انگلیسی حضوری می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و نحوه اخذ مدرک را کسب کنید.

ثبت نام در آموزشگاه های زبان محله اقدسیه تهران

برای ثبت نام در کلاس زبان انگلیسی در محدوده شهرک محلاتی تهران، حتما باید تعیین سطح بدهید و با مشخص شدن سطح زبانتان، در آن دوره ثبت نام کنید. در صورتی که شما هیچ گونه زبان انگلیسی بلد نباشید از سطح مبتدی باید شروع کنید. برای اطلاع از نحوه تعیین سطح زبان بهتر است با شماره های درج شده در جدول آموزشگاه های زبان اقدسیه تهران تماس حاصل فرمایید.

آموزشگاه های زبان شهرک محلاتی تهران

هزینه کلاس زبان انگلیسی در شهرک محلاتی

هزینه کلاس زبان انگلیسی، بستگی به این که شما در چه دوره ای ثبت نام می کنید و این که کلاس زبان انگلیسی به صورت خصوصی یا عمومی برگزار می شود. هزینه این دوره ها متفاوت می باشد و شما مبلغ متفاوتی باید پرداخت کنید. بهترین آموزشگاه های زبان خیابان شهرک محلاتی تهران را در جدول فوق به شما معرفی نموده ایم. همچنین کلاس زبان آنلاین در شهرک محلاتی نیز برگزار می شود که شما با شرکت در این کلاس ها در منزلتان نیز می توانید زبان را فرا بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.