آموزشگاه های آرایشگری در قیطریه تهران

آموزشگاه های آرایشگری در قیطریه تهران

در ادامه لیستی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری در قیطریه در تهران به همراه آدرس و شماره تماس آنها مشاهده می کنید.

آرایشگری یکی از دوره های فنی و حرفه ای که طرفداران زیادی دارد و افراد به دنبال یادگیری آن ها هستند. برای فراگیری این حرفه باید به یک آموزشگاه های حرفه ای و با تجربه مراجعه کنید تا آموزش های به روز دریافت کنید. در ادامه این لیست از سایت آموزشگاه های ایران، اطلاعات بهترین کلاس ها و آموزشگاه های آرایش و پیرایش در محله قیطریه ثبت شده است. برای اطلاع از دوره های برگزار شده و شهریه کلاس ها با شماره های درج شده در جدول زیر تماس بگیرید.

آموزشگاه های آرایشگری در قیطریه تهران
کلاس آرایشگری در قیطریه

لیست آموزشگاه های آرایشگری در قیطریه تهران

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه آرایش گل آفرین تهران، قیطریه،حمکت شرقی، ساختمان پارسی نژاد 02122233658
2 آموزشگاه مراقبت و زیبایی وریا مهر تهران، خیابان شریعتی ، بالاتر از سه راه قیطریه ، کوچه سینا 02122216895
3 آموزشگاه آرایش لیلا تهران، ضلع شرقی پارک قیطریه، کوچه شیروانی، بن بست برادران 02122692624

دوره های کلاس آرایشگری در قیطریه

در آموزشگاه های آرایش و پیرایش مخصوص بانوان و آقایان تمامی دوره های تعیین شده از سوی فنی و حرفه ای باید آموزش داده شود. در ادامه، این دوره ها را به صورت مختصر به شما معرفی می کنیم. برای اطلاع دقیق از کلاس های برگزار شده در این آموزشگاه ها با شماره های درج شده در جدول آموزشگاه های آرایش و پیرایش قیطریه تماس بگیرید.

  • آرایش و گریم مقدماتی
  • گریم و میکاپ عروس
  • اکستنشن مو
  • شنیون
  • رنگ و مش
  • کاشت ناخن و مژه
  • انواع کوتاهی مو و هیرکات
  • میکاپ و کاشت موی موقت آقایان
  • پاکسازی پوست بانوان و آقایان

دیپلم آرایشگری در قیطریه

برای دریافت دیپلم و مدرک آرایشگری می توانید در هر کدام از دوره های ذکر شده، شرکت کنید و بعد از پایان دوره در آزمون سازمان فنی و حرفه ای شرکت کنید و با گرفتن حد نصاب نمره مدرک آن دوره را دریافت کنید و یا در تمامی 7 رشته شرکت کرده و مدرک آرایش و پیرایش آن دوره را دریافت نمایید. در جدولی که مشاهده می کنید، معتبرترین آموزشگاه های آرایشگری در قیطریه را به شما معرفی نموده ایم. برای اطلاعات جامع می توانید بر روی پروفایل آنها کلیک کنید و از طریق چت آنلاین اطلاعات لازم را کسب نمایید.

در صورتی که می خواهید زبان انگلیسی را یاد بگیرید، ما در سایت آموزشگاه های ایران، لیست کاملی از بهترین آموزشگاه های زبان قیطریه تهران را درج نموده ایم.

آموزشگاه های آرایشگری در قیطریه تهران
آموزشگاه های آرایشگری در قیطریه

شهریه کلاس آرایش و پیرایش زنانه

برای پرداخت شهریه کلاس آرایشگری بانوان و آقایان باید به چندین نکته توجه کنید، به این صورت که اگر کلاس شما به صورت عمومی یا خصوصی است هزینه کلاس متفاوت می باشد و هر دوره با دوره های دیگر شهریه متفاوتی نیز دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت این دوره ها با شماره های درج شده در لیست فوق یعنی آموزشگاه هیا آرایشگری در محله قیطریه در شمال تهران تماس حاصل فرمایید.

برای پیدا کردن بهترین آموزشگاه های موسیقی در قیطریه از نظر مردم می توانید به لیست درج شده مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.