آموزش تراشکاری شیراز

در لیست زیر از سایت آموزشگاه های ایران، به معرفی بهترین دوره های آموزش تراشکاری شیراز می پردازیم، پس با ما تا انتها همراه باشید.

آموزش تراشکاری شیراز

قبل از شروع به کار و یادگیری تراشکاری باید با ابزار و تجهیزات تراشکاری اشنا شوید که این ابزار ها شامل ماشین تراش، پانچ، ابزار برش و عملگر و فرز و … می باشد. سپس در دوره های آموزشی به شما تکنیک های تراشکاری مستقیم (فاصله بین سرهای چاک و شغل نگه داشتن قلم)، تراشکاری مستقیم برعکس، تراشکاری پوششی، تراز کردن سطوح، و برشکاری در داخل و خارج و…. را آموزش می دهند. برای این که از تمام سرفصل های آموزشی، نحوه ثبت نام در کلاس های تراشکاری حرفه ای و همچنین هزینه و مدرک این دوره ها اطلاع کسب کنید با شمار آموزشگاه های برگزار کننده دوره های آموزش تراشکاری شیراز ذکر شده در جدول زیر تماس بگیرید.

آموزش تراشکاری شیراز

ردیف نام کارگاه نام کارگاه های آموزشی شماره تماس
1 فروشگاه نظیری 110
ابزار تراش
شیراز، فلکه فرودگاه، ابتدای امیرکبیر، کوچه 1 09175844721
07138213965
2 تراشکاری و فرزکاری کمالی شیراز، انتهای بلوار نصر غربی، نرسیده به پل سردخانه 09173800705
3 تراشکاری ابتکار شیراز، بلوار زینبیه، نبش خیابان اسلامی، دروازه قصابخانه 07137269659
4 تراشکاری شیراز تکنیک شیراز، بلوار امیرکبیر، خیابان یقطین شمالی، بین کوچه 11و13 07138235877
5 تراشکاری قطعات فلزی نوین شیراز، بلوار امیرکبیر، ضلع جنوبی ترمینال
6 تراشکاری بهرام شیراز، بلوار مدرس، 20 متری پودنک
7 تراشکاری عدالت شیراز، بلوار امیرکبیر، ورودی کارخانه سیمان، سمت راست
8 تراشکاری حسین شیراز، ابتدای بلوار امیر کبیر، داخل تعمیرگاه تاکسیرانی

هزینه کلاس تراشکاری در شیراز

هزینه کلاس تراشکاری در شیراز به تعداد و نوع ابزارهایی که برای تراشکاری استفاده می‌شود، نوع ماشین تراش، مهارت و تجربه تراشکاران، مواد و قطعات مورد نیاز در هنگام دوره های آموزش تراشکاری، وجود یا عدم وجود تکنولوژی های پیشرفته نظیر سیستم های کنترل عددی (CNC) و سطح دقت مورد نیاز برای تراشکاری بستگی دارد. همچنین، هزینه کلاس تراشکاری ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلف دیگری نظیر محل قرارگیری کلاس، زمان دوره تراشکاری و مدت زمان آموزش نیز قرار بگیرد. برای اطلاع از شهریه دقیق دوره مورد نظرتان با شماره های ذکر شده در جدول بالا تماس بگیرید.

آموزش تراشکاری شیراز

بهترین دوره تراشکاری در شیراز کدام است؟

همیشه به دنبال بهبود مهارت های تراشکاری خود باشید. برای این کار می توانید به کلاس های آموزشی و دوره های حرفه ای شرکت کنید و با تکنولوژی های جدید و روش های تراشکاری آشنا شوید. در جدول بالا بهترین دوره های و کارگاه های تراشکاری در شیراز را به شما معرفی نموده ایم. برای اطلاع از نحوه ثبت نام و سرفصلهای دوره ها با شماره های ذکر شده در جدل تماس حاصل فرمایید.

اتحادیه تراشکاری شیراز

برای مراجعه به اتحادیه تراشکاری شیراز نیز می توانید به آدرس: شیراز، مشیر شرقی، تقاطع وصال مراجعه فرمایید.

یک دیدگاه برای “آموزش تراشکاری شیراز”

  1. با سلام
    من دارای دیپلم رشته مکانیک عمومی (تراشکاری) سال ۱۳۵۹هجری شمسی فارغ التحصل از هنرستان نمازی هستم ‌ودر حال حاضر به شغل خیاطی وکارگاهداری مشغول می‌باشم تا ۷۰/مسلط به زبان انگلیسی و ذهنیت خلاقی برای ساخت دستگاهای نچندان دشوار ولی در عین حال پر کار آمد وپولساز هستم ومیخواهم اطاعات خودم رادر ساخت این دستگاهها تکمیل ‌بعدا برای ساخت آنها اقدام کنم ایا میتونم در واحد اموزشیه شما ثبت نام کنم
    ظمنا حاضرم طرحهایی را که در فکر ‌وذهنم دارم را به شما ارائه واز پیشنهادات شما استفاده ویا حتی با موافقت شما باهم آنها را تولید کنیم
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.