آموزش لینوکس Linux در شیراز

در لیست زیر از سایت آموزشگاه های ایران، اطلاعات بهترین دوره های آموزش لینوکس Linux در شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس آنها مشاهده می کنید. برای ثبت نام در دوره مبتدی تا پیشرفته لینوکس زیر نظر بهترین اساتید با شماره های ذکر شده در جدول زیر تمسا حاصل فرمایید.

آموزش لینوکس Linux در شیراز

آموزشگاه های آموزش لینوکس Linux در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 خانه لینوکس شیراز، حدفاصل چهارراه بنفشه و فلکه هنگ، ساختمان ایرانا، واحد۲ 07132303454
2 مرکز آموزش‌های آزاد تخصصی و مهارتی دانشگاه صنعتی شیراز، شیراز، بلوار مدرس، خیابان شهید کلانتری 07137353101

آموزش حرفه ای لینوکس در شیراز

در تمامی آموزشگاه های لینوکس شیراز، هم دوره های حرفه ای هم دوره مبتدی آموزش داده می شود در صورتی که پیش زمینه ای از این سیستم عامل ندارید باید در دوره مبتدی شرکت نمایید در غیر این صورت در دوره آموزش حرفه ای لینوکس در شیراز شرکت نمایید.

آموزش نصب سیستم عامل لینوکس در شیراز

معمولا در ابتدای هر دوره ای یک جلسه اختصاص داده می شود به آموزش نصب سیستم عامل Linux  لینوکس ، در صورتی که در این باره می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید با بهترین آموزشگاه های کامپیوتر شیراز تماس بگیرید و اطلاعات لازم را بپرسید.

هزینه دوره لینوکس در شیراز چقدر است؟

هزینه دوره های تخصصی و حرفه ای Linux  با هزینه دوره مقدماتی لینوکس متفاوت می باشد به همین دلیل جهت اطلاع از دوره ها کافیست به یکی از مراکز درج شده در جدول ابتدایی در این صفحه تماس بگیرید و دوره حضوری یا آنلاین و نوع دوره را اعلام نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

آموزش لینوکس Linux در شیراز

آموزش حرفه ای Linux چگونه است؟

برای یادگیری حرفه‌ای لینوکس، میتوانید این مراحل را دنبال کنید:

1. مفاهیم پایه: شروع کنید با مفاهیم اصلی لینوکس مانند سیستم عامل، دایرکتوری‌ها، فایل‌ها، دستورات پایه و دسترسی های فایل.

2. توزیع لینوکس: انتخاب یک توزیع مورد نظر خود را مانند Ubuntu، CentOS یا Fedora و مطالعه در مورد آن. نحوه نصب و مدیریت این توزیع را نیز بیاموزید.

3. خط فرمان: آشنایی با خط فرمان لینوکس بسیار مهم است. یادگیری دستورات پرکاربرد مانند cd، ls، mkdir، cp، mv، rm و غیره را آغاز کنید.

4. مدیریت کاربران و دسترسی: مطالعه در مورد ساختار کاربران و گروه‌ها در لینوکس. نحوه مدیریت کاربران، تخصیص دسترسی ها، مدیریت پسورد و سطوح دسترسی را بیاموزید.

5. خط فرمان پیشرفته: به دستورات پیشرفته‌تر مانند grep، sed، awk و غیره آشنا شوید. این دستورها برای پردازش و تغییر فایل‌ها و متن‌ها بسیار مفید هستند.

6. مدیریت شبکه: آشنایی با مفاهیم شبکه و مدیریت آن در لینوکس. یادگیری دستورات مانند ifconfig، netstat، ping و iptables میتواند در این زمینه به شما کمک کند.

7. اسکریپت نویسی: اگر میخواهید به صورت حرفه‌ای توانایی خود را در توسعه اسکریپت‌های خودکار در لینوکس افزایش دهید، یک زبان برنامه نویسی مانند Bash یا Python را یاد بگیرید.

8. مدیریت سرویس ها و سیستم‌های فایروال: مطالعه در مورد مدیریت سرویس‌ها و سیستم‌های فایروال در لینوکس. این شامل مطالعه درباره systemd، Apache، Nginx، iptables و غیره است.

9. امنیت: بررسی مفاهیم امنیتی مورد نیاز برای محافظت از سیستم لینوکس خود. یادگیری درباره فایروال‌ها، شناسایی تهدیدات و مدیریت دسترسی‌ها در این زمینه کمک می‌کند.

با تمرین و مطالعه مداوم، شما می‌توانید به یک متخصص حرفه‌ای لینوکس تبدیل شوید. همچنین، شرکت در دوره‌های آموزشی یا مطالعه کتاب‌های مرتبط با لینوکس نیز بسیار مفید خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.