آموزش رالی در شیراز

در لیست زیر از سایت آموزشگاه های ایران، بهترین دوره های آموزش رالی در شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس آنها را مشاهده می کنید. برای اطلاع از هزینه دوره ها و کلاس رالی و ثبت نام در این دوره با شماره های ذکر شده تماس بگیرید.

آموزش رالی در شیراز

لیست آموزش رالی در شیراز

ردیف نام نشانی شماره تماس
 1 کارتینگ شهر شیراز، شهرک گلستان، جنب نمایشگاه بین الملی شیراز 09171319264
 2 کارتینگ تپه کاج شیراز، شهر صدرا، فاز 2 صدرا، روبروی باغ شهر، مجموعه تپه کاج صدرا 07136407500
 3 کارتینگ مجموعه تفریحی شهید حسن گودرزی شیراز، فلکه ارتش، بعد از استادیوم شهدای ارتش 07137399797
 4 کارتینگ شاهین شیراز، بلوار مدرس، فضل آباد، پارک لاله 07137269127
 5 پیست سلطان سرگرمی شیراز، شهرک بزین، روبروی آفرینش، کوچه شهید قرائتی 09227163326

ثبت نام در کلاس رالی در شیراز

برای ثبت نام در کلاس های آموزش رالی در شیراز فقط کافی است به صورت حضوری به یکی از مراکز آموزشی ذکر شده در جدول فوق مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

هزینه آموزش رالی در شیراز چقدر است؟

هزینه آموزش رالی در شیراز بستگی به سطح آموزش و همچنین مدت زمان و مربی رالی شما خواهد داشت به همین دلیل نمی توان هزینه دقیق برای این دوره عنوان نمود. با تماس با آموزشگاه ها و مراکز معتبر ذکر شده می توانید اطلاعات لازم را کسب کنید.

آموزش رالی در شیراز

رالی چیست؟

رالی یک رقابت اتومبیل‌رانی است که در آن شرکت‌کنندگان در مسیرهای خاکی، آسفالتی یا حتی مناطق طبیعی متنوعی به مسافت‌ها و مدت‌های مختلف رانندگی می‌کنند. این رقابت‌ها عموماً برای ارزیابی قدرت رانندگی، تحمل فنی و تاکتیک‌های مدیریتی در شرایط سخت و غیرقابل پیش‌بینی برگزار می‌شوند.

رالی‌ می‌توانند به صورت مسابقات تک یا چندرویدی، جاده‌ای یا مسیری ویژه و حتی در مناطق دشوار و پرمخاطره‌ای مانند کوهستان‌ها یا صحراها برگزار شوند. این رویدادها به عنوان یک ورزش محبوب جهانی در نظر گرفته می‌شوند و رقابت‌های مشهوری مانند رالی داکار و رالی مونته‌کارلو برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.