آموزش برق و الکترونیک در شیراز

در جدول درج شده در زیر می توانید اطلاعات کاملی از موسسه های آموزش برق و الکترونیک در شیراز را مشاهده کنید. در ادامه این صفحه از سایت آموزشگاه های شیراز، می توانید نحوه ثبت نام و دریافت مشاوره آنلاین و هزینه دوره های آموزشی معتبرترین آموزشگاه ها را کسب کنید.

آموزش برق و الکترونیک در شیراز

آموزش برق و الکترونیک در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 مرکز آموزش های آزاد و تخصصی آپادانا شیراز، فرهنگ شهر، نبش کوچه 33 07136300005
2 مرکز آموزش خانه صنعت و معدن ایرانیان شیراز، خیابان ستارخان 07136261436
3 مجتمع آموزشی علم و صنعت شیراز، پارامونت، به سمت سینما سعدی،-سمت چپ 07132300011
09300099919
4 سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی فارس شیراز، بلوار ارم، نبش کوچه 2 07132251000
09174040357

دوره آموزش برق و الکترونیک در شیراز

در جدول بالا، اطلاعات کاملی از معتبرترین آموزشگاه های برگزارکننده دوره های آموزش برق و الکترونیک در شیراز را مشاهده می کنید. در این دوره های شما می توانید نحوه کار با برق، نحوه نصب و تعمیرات لوازم برقی مانند لوازم خانگی برقی، موبایل و کامپیوتر، پکیج، بردهای الکتریکی، کولرهای گازی، آموزش PLC صنعتی، آموزش سیم پیچی، نصب و نگهداری آسانسور، طراحی و مونتاژ تابلو برق صنعتی و … را فرا بگیرید.

آموزش برق و الکترونیک در شیراز
آموزش برق و الکترونیک در شیراز

هزینه ثبت نام کلاس آموزشی برق و الکترونیک در شیراز

برای اطلاع از قیمت و هزینه ثبت نام در کلاس های مربوط به آموزش برق و الکترونیک در شیراز می توانید به آموزشگاه های معتبر درج شده در جدول بالا مراجعه کنید. در نظر داشته باشد که هزینه ثبت نام در این دوره ها و کلاس های آموزشی بستگی به نوع آموزشگاه فنی و حرفه ای بودن این دور ها و مدرک بین المللی آن ها داشته و این موارد در هزینه دوره تاثیر گذار می باشد.

مدرک دوره برق و الکترونیک در شیراز

برای این که، در مورد مدرک ارائه شده توسط این آموزشگاه ها اطلاعات کسب کنید بهتر است به پروفایل آموزشگاه ها مراجعه کنید و از طریق دکمه چت آنلاین، مشاوره دریافت نمایید. معمولا در این آموزشگاه ها، مدرک بین المللی فنی و حرفه ای ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.