آموزش تعمیرات و نصب لوازم خانگی در شیراز

دوره آموزش تعمیرات و نصب لوازم خانگی در شیراز

در این مطلب از وب سایت آموزشگاه های شیراز، می توانید با معتبرترین آموزشگاه های آموزش تعمیرات و نصب لوازم خانگی در شیراز را مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام در موسسه ها و هزینه ثبت نام، به شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید.

آموزش تعمیرات و نصب لوازم خانگی در شیراز

ردیف نام آموزش نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه حکمت و مهارت شیراز، ساحلی غربی، حدفاصل پل باغ صفا و میدان دانشجو 07132254053
2 شرکت تدارکات صنعت دوخت ایرانیان شیراز، شهرک صنعتی بزرگ 09354237916

دوره آموزش تعمیرات و نصب لوازم خانگی در شیراز

در این آموزشگاه ها، می توانید اطلاعات تمامی آموزشگاه های معتبر در زمینه آموزش نحوه تعمیرات و نصب لوازم خانگی برقی را برای شما ثبت نموده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه اطلاع از دوره های آموزش تعمیرات و نصب لوازم خانگی در شیراز با شماره های درج شده در جدول زیر تماس بگیرید.

هزینه کلاس تعمیرات و نصب لوازم خانگی در شیراز

قبل از ثبت نام در هر دوره‌ی باید در مورد نحوه ثبت نام و هزینه این کلاس ها اطلاع کسب کنید. در جدول باید آموزشگاه های معتبر فنی و حرفه ای جهت آموزش تعمیرات و نصب لوازم خانگی در شیراز را مشاهده می کنید. برای دریافت مشاوره آنلاین می توانید به پروفایل این آموزشگاه ها مراجعه کنید و با کمک چت آنلاین به صورت آنلاین هزینه ها را کسب کنید.

دوره آموزش تعمیرات و نصب لوازم خانگی در شیراز

مدرک آموزش تعمیرات و نصب لوازم خانگی در شیراز

در تمامی آ»وزگشاه های معتبر ، بعد از پایان دوره آموزش تخصصی تعمیرات و نصب لوازم خانگی در شیراز می توانید در آزمون های سازمان فنی و حرفه ای شرکت کنید و با دریافت نمره قبولی، مدرک فنی و حرفه‌ی و بین اللملی این دوره را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.