آموزش صدور بلیط و تیکت آژانس در شیراز

در لیست زیر از سایت آموزشگاه های ایران، به معرفی بهترین دوره های آموزش صدور بلیط و تیکت آژانس در شیراز پرداخته ایم. جهت اطلاع از دوره، نحوه ثبت نام و هزینه کلاس ها با شماره های ذکر شده در جدول زیر تماس حاصل فرمایید.

آموزش صدور بلیط و تیکت آژانس در شیراز

آموزش صدور بلیط و تیکت آژانس در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه هتلداری، گردشگری و کامپیوتر پدیده شیراز، بیست متری سینما سعدی، نبش هدایت غربی 07132335951
2 مجتمع آموزشی راسپینا شیراز، ابتدای خیابان ملاصدرا، طبقه فوقانی بانک سرمایه، ساختمان عرفان، طبقه 3، واحد 10 07132317344
3 مجتمع گردشگران سرو شیراز، آخر فرهنگ‌شهر، میدان احسان، پلاک 233 07136240724
4 سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی فارس شیراز، ابتدای بلوار ارم، نبش کوچه 2، پلاک 19 07132251000

دوره های آموزشی نحوه صدور بلیط و تیکت آژانس در شیراز

دوره های مختلفی برای آموزش صدور بلیط داخلی و خارجی در شیراز وجود دارند که به دو صورت آموزش صدور بلیط مقدماتی و آموزش صدور بلیط پیشرفته برگزار می شوند.

شرکت در کلاس های آموزش صدور بليت مسافرتی تاثيرات به زیادی در روند افزايش سرعت، دقت و در نهايت کيفيت ارائه کردن خدمات به مشتريان در جاهایی مانند آژانس های خدمات مسافرتی و جهانگردی، آژانس های هواپيمايی ، دفاتر فروش بليت های هواپيما ، قطار و اتوبوس خواهد داشت.

در نهایت بعد از گذراندن دوره آموزش صدور بلیط و تیکت آژانس در شیراز می توانید مدرک معتبر فنی حرفه ای را دریافت کرده و شروع به کار کنید. برای اطلاع از دوره های آموزش صدور بلیط و تیکت آژانس در شیراز می توانید با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

آموزش صدور بلیط و تیکت آژانس در شیراز

برای اطلاع از آموزش مهمانداری هواپیما در شیراز می توانید به لیست لینک شده مراجعه کنید.

دوره صدور بلیط هواپیما در شیراز

دوره مديريت صدور بليت های مسافرتی دوره ای است که به منظور آشنايی علاقه مندان و متقاضيان کار در آژانس های خدمات مسافرتی و جهانگردی، آژانس های هواپيمايی، دفاتر فروش بليت هواپيما، قطار و اتوبوس با مهارت های مورد نياز براي اشتغال در اين حوزه برگزار می شود و فراگيران را با کليه اصول و مبانی مورد نياز به منظور رزرو، خريد و فروش انواع بليت آشنا می کند.

همچنین اگر به دنبال یادگیری گردشگری هستید، به لیست آموزشگاه های گردشگری شیراز مراجعه کنید.