آموزش گلدوزی در شیراز

در لیست زیر از سایت آموزشگاه های ایران، اطلاعات بهترین دوره ها و کلاس های آموزش گلدوزی در شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس آنها مشاهده می کنید. برای اطلاع از نحوه آموزش گلدوزی از صفر و مبتدی و قیمت کلاس های گلدوزی با چرخ خیاطی صنعتی تا انتها همراه ما باشید.

آموزش گلدوزی در شیراز

لیست کلاس آموزش گلدوزی در شیراز

ردیف نام آموزشگاه / مربی نشانی شماره تماس
1 آموزشی گلناز شیراز، باهنر جنوبی، بلوار زاگرس، خیابان پاییز،انتهای کوچه 21 09906982331
2 خانه فرهنگ  شیراز،چهارراه ملاصدرا، به سمت سه راه برق، جنب بانک پارسیان، آموزشگاه خانه فرهنگ شیراز 07132306859
3 آموزشگاه خیاطی و گلدوزی ترنج  شیراز، بلوار رحمت، جنب کوچه42 07138248159
4 آموزشگاه خیاطی و گلدوزی آناهید  صدرا، بلوار مولانا، ساختمان پارسیان 2، طبقه دوم، واحد1 09177120271
5 مجتمع فنی و حرفه ای آموزشی گلناز  شیراز، شهرک گلستان، بلوار علامه امینی، مجتمع آموزشی گلناز (بعد از میدان غدیر بین بوستان و چشمه) 07136505326

قیمت کلاس گلدوزی در شیراز چقدر است؟

قیمت کلاس های گلدوزی بستگی به عوامل مختلفی دارد که می توان اینگونه عنوان نمود:

  • نحوه آموزش : آموزش گلدوزی با دست (نخ و سوزن)، آموزش گلدوزی با چره خیاطی خانگی، آموزش گلدوزی با چرخ صنعتی
  • مدرک ارائه شده توسط آموزشگاه یا مربی
  • استاد و همچنین تجربه استاد
  • نوع و سرفصل های آموزشی

به همین دلیل نمی توان شهریه دقیق این دوره را اعلام نمود. برای اطلاع از قیمت دقیق این دوره هنری می توانید با آموزشگاه های ذکر شده در جدول فوق تماس بگیرید و یا طریق دکمه چت آنلاین درون صفحه آموزشگاه ها اطلاعات لازم را کسب کنید.

آموزش گلدوزی در شیراز

نحوه آموزش گلدوزی در شیراز چگونه است؟

برای آموزش گلدوزی در شیراز ، شما می‌توانید از منابع مختلفی استفاده کنید. در ادامه روش‌هایی را برای شروع گلدوزی به شما معرفی می‌کنم:

۱. خرید کتاب یا راهنمای گلدوزی: می‌توانید کتاب‌های آموزشی گلدوزی را از کتابفروشی‌ها یا اینترنت تهیه کنید. این کتاب‌ها معمولاً شامل توضیحات مرحله به مرحله درباره نحوه انجام گلدوزی هستند.

۲. دوره‌های آموزشی آنلاین: در اینترنت، بسیاری از وبسایت‌ها و پلتفرم‌های آنلاین پیدا می‌شوند که دوره‌های گلدوزی آنلاین ارائه می‌دهند. این دوره‌ها معمولاً شامل ویدیوها، متن‌های آموزشی و تمرین‌های عملی هستند.

۳. ویدیوهای آموزشی: می‌توانید به ویدیوهای آموزشی در سایت‌های ویدیویی مانند یوتیوب دسترسی پیدا کنید. بسیاری از افراد توضیحات و نمونه کارهای گلدوزی را در ویدیوها به اشتراک می‌گذارند.

۴. شرکت در کلاس گلدوزی در شیراز: می توانید به صورت حضوری در یکی ز کلاس های آموزش گلدوزی شیراز که در جدول ابتدای این لیست معرفی نموده ایم شرکت کنید و به صورت حرفه ای  از صفر (مبتدی و پایه) آموزش های لازم را بگیرید..

در نهایت، برای آموزش گلدوزی نیاز به تمرین دارید. با شروع با الگوهای ساده و به تدریج پیش بروید و مهارت‌هایتان را بهبود دهید.

گلدوزی روی پارچه چگونه است؟

گلدوزی روی پارچه یک تکنیک تزئینی است که شامل دوخت طرح ها، نقش ها یا تصاویر مختلف بر روی پارچه با استفاده از سوزن و نخ یا دستگاه های تخصصی گلدوزی می شود. این نوعی هنر نساجی است که تزیینات، بافت و جزئیات پیچیده را به لباس‌ها، وسایل دکور منزل یا سایر محصولات مبتنی بر پارچه اضافه می‌کند. گلدوزی را می توان با دست یا از طریق ماشین های گلدوزی کامپیوتری انجام داد و امکانات بی پایانی برای خلاقیت و شخصی سازی ارائه می دهد. هنر گلدوزی دارای تاریخچه غنی است و به دلیل زیبایی و هنر آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اگر می خواهید در کنار گلدوزی، خیاطی نیز یاد بگیرید لیست کاملی از بهترین آموزشگاه خیاطی شیراز را در سایت آموزشگاه های ایران درج نموده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.