آموزشگاه های زبان جنت آباد تهران

آموزشگاه های زبان جنت آباد تهران

در جدول پیش رو از سایت آموزشگاه های ایران اطلاعات تماس بهترین آموزشگاه های زبان جنت آباد تهران در دسترس کاربران قرار گرفته است. در ادامه ما را همراهی بفرمایید.

لیست بهترین آموزشگاه های زبان جنت آباد تهران

ردیف نام مدرسه نشانی شماره تماس
1 موسسه زبان های خارجی نیک سگال تهران، جنت آباد مركزي، خيابان مخبري (35 متري گلستان )، بين شاهين و 16 متري دوم جنوبی، پلاک 252 02146134031
2 آموزشگاه زبان سیتاک تهران، جنت آباد جنوبی 02144617558
3 موسسه زبان دانشفر تهران، خیابان جنت آباد، بالاتر از همت، 20 متری گلستان غربی، پلاک 57 02144990422
4 آموزشگاه زبان گات تهران، خیابان جنت آباد جنوبی، نبش کوچه باهنر(باکری)، پلاک 239 02144892653
5 موسسه زبان آفاق تهران، جنت آباد مرکزی، 35 متری گلستان، 16 متری اول شمالیف نبش کوچه رضایی 02144890163
6 آموزشگاه زبان کودکان برتر تهران، جنت آباد شمالی ، بالاتر از همت ، بالاتر از 20 متری گلستان، روبروی 35متری گلستان(مخبری)، بن بست سینا، پلاک1 02144482823
7 آموزشگاه زبان دهخدا تهران، جنت آباد جنوبی، نبش خیابان چهارم، پلاک 64 02144406006

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در جنت آباد تهران کدام است؟

جهت آشنایی با بهترین کلاس های زبان در این منطقه راه های زیادی وجود دارد. در ادامه چند معیار مهم که باید برای یک آموزشگاه زبان استاندارد و خوب در نظر داشته باشید معرفی شده است:

1. تجربه اساتید: آموزشگاهی که استادان ماهر و با تجربه‌ای داشته باشد، می‌تواند به شما در یادگیری بهتر زبان کمک کند. بررسی کنید که آیا استادان دارای مدارک و تحصیلات مناسب هستند یا خیر.

2. محتوای آموزشی: بررسی کنید که آموزشگاه زبان شامل چه محتواهایی است. آیا دارای متدهای مدرن و جذابی است که به شما در یادگیری زبان کمک کند؟

3. امکانات آموزشی: بررسی کنید که اموزشگاه دارای امکاناتی مانند کلاس‌های تعاملی، کتابخانه، تجهیزات صوتی و تصویری و… است که به شما در یادگیری زبان کمک کند.

4. نظرات و توصیه‌ ها: نظرات و توصیه‌های افرادی که قبلاً در اموزشگاه زبان مورد نظر شما تحصیل کرده‌اند، می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند. مهم‌ترین نکته این است که هر نیازمندی دارنده آموزشگاه ممکن است متفاوت باشد.

بنابراین بسیار مهم است که آموزشگاهی که قصد دارید در آن زبان ثبت نام کنید تمام توقع ها و نیاز های شما را در این باره برطرف کند.

آموزشگاه های زبان جنت آباد تهران

 

هزینه کلاس زبان انگلیسی در جنت آباد تهران

شهریه ثبت نام  هر آموزشگاه با توجه به نوع امکاناتی که در کلاس ها برای زبان آموزان قابل ارائه است و محیطی که قادر اند برای زبان آموزان فراهم کنند متغییر است. در ادامه این بخش بعضی از معیار های موثر بر شهریه ثبت نام را به اختصار نام برده ایم:

  • محیط و ساختمان آموزشگاه
  • موقیعیت جغرافیایی
  • مزایا و امکانات
  • میزان تجربه اساتید
  • کیفیت آموزش
  • و….

برای کسب اطلاعات دقیق تر از هزینه های ثبت نام کلاس های مختلف زبان انگلیسی، با آموزشگاه های زبان جنت آباد تهران در تماس باشید. حتی می توانید از طریق شماره تماس های ذکر شده در جدول بالا مشاوره دریافت کنید. برای مشاوره حضوری در ساعات کاری آموزشگاه ها مراجعه کنید.

ثبت نام در کلاس زبان انگلیسی در جنت آباد 

قبل از اقدام به پرداخت شهریه، ابتدا باید برای تعیین کلاس و کتابی که زبان آموز قصد دارد در آن تحصیل کند آزمونی با عنوان آزمون تعیین سطح برگزار شود و پس از تعیین سطح می توان در دوره مورد نظر شرکت کرد. هزینه ثبت نام برای سایر زبان ها نیز ممکن است متفاوت باشد اما بنا به نیاز، این آزمون برای سایر زبان هایی همچون آلمانی، فرانسوی، کره ای، ترکی استانبولی و…. نیز برگزار می شود.

در جدول بالا معتبر ترین آموزشگاه های فعال در محله جنت آباد معرفی شده اند.

برای دسترسی به بهترین آموزشگاه های آرایشگری در جنت آباد تهران روی لینک ارائه شده کلیک بفرمایید.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

یک دیدگاه برای “آموزشگاه های زبان جنت آباد تهران”

  1. آموزشگاه زبان سیتاک به نظر من از بهترین آموزشگاه های زبان توی تهران هست.
    این آموزشگاه با برگزاری کلاس‌های گروهی و خصوصی، به دانش‌آموزان امکان می‌ده تا با توجه به نیاز خودشون، برنامه‌ی آموزشی مناسب رو انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.