لیست آموزشگاه های موسیقی در ظفر تهران

لیست آموزشگاه های موسیقی در ظفر تهران

بهترین آموزشگاه های موسیقی در ظفر تهران کدام است؟ برای یادگیری انواع سازهای ایرانی و جهانی مانند سه تار، گیتار، تار، پیانو، سنتور، دف، فلوت، سلفژ، تنبک، کمانچه و … آموزش آواز، خوانندگی، موسیقی کودک و … به یک آکادمی معتبر و حرفه ای مراجعه کنید. در ادامه این صفحه از سایت آموزشگاه های ایران، جدولی از بهترین آکادمی های موسیقی ظفر تهران را مشاهده می کنید. برای اطلاعات دقیق تر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

لیست آموزشگاه های موسیقی در ظفر تهران

لیست آموزشگاه های موسیقی در ظفر تهران

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه موسیقی ظفر تهران، شریعتی، پایین تر از ظفر، نبش کوچه افضل 02122925758
2 آموزشگاه موسیقی نوای ماندگار تهران، شریعتی، بالاتر از میرداماد، کوچه شریفی 02122919081
3 آموزشگاه موسیقی ظهیرالدینی تهران، خیابان ظفر (شهید دستگردی)، بعد از خیابان نفت، خیابان تخارستان 02122905561
4 آموزشگاه موسیقی آکسان تهران، خیابان شریعتی، اولین کوچه بالاتر از میرداماد 02122919078

شهریه کلاس موسیقی در ظفر تهران چقدر است؟

شهریه کلاس موسیقی بستگی به نوع سازی که می خواهید یاد بگیرید دارد. در این مطلب از سایت آموزشگاه های ایران، اطلاعات بهترین آموزشگاه های موسیقی در محله ظفر تهران را مشاهده می کنید. به طور معمول، کلاس های موسیقی به صورت تک نفره برگزار می شود وحدود نیم ساعت می باشد یعنی در ماه 2 ساعت می شود. برای اطلاع از شهریه کلاس موسیقی با شماره های تماس در لیست فوق تماس بگیرید.

مدرک بین المللی موسیقی در ظفر تهران

برای اینکه مدرک و دیپلم موسیقی دریافت کنید باید دوره های کامل ساز مورد نظرتان را سپری کنید و بعد از در آزمون مشخص شده شرکت کنید . بعضی از آموزشگاه ها مدرک ارائه می دهند و بعضی دیگر این مدرک را ارائه نمی دهند. برای اطلاعات کامل تر با شماره های آکادمی های موسیقی در خیابان ظفر دستگردی تماس بگیرید.

لیست آموزشگاه های موسیقی در ظفر تهران

آموزش خصوصی کلاس موسیقی در محدوده ظفر

کلاس های موسیقی در آموزشگاه ها، به صورت خصوصی برگزار می شود. تمامی آموزش های موسیقی در محله شهید ظفردستگردی به صورت خصوصی باشد. برای اطلاعات بیشتر به جدول فوق یعنی آموزشگاه های موسیقی در ظفر دستگردی مراجعه کنید.

جمع بندی:

در این مطلب از سایت آموزشگاه های ایران، با تمامی آموزشگاه های موسیقی محدوده ظفر تهران آشنا می شوید. برای ثبت نام ساز موردنظرتان چه سنتی چه کلاسیک و جهانی یا دوره های آموزش آواز و خوانندگی می توانید به این آکادمی ها مراجعه کنید. از این که با ما همراه بودید سپاس گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.