آموزشگاه های زبان پیروزی تهران

آموزشگاه های زبان پیروزی

لیستی از بهترین آموزشگاه های زبان پیروزی تهران را به همراه آدرس و شماره تماس آنها مشاهده می کنید. جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و شهریه کلاس زبان انگلیسی با شماره های درج شده در جدول زیر از سایت آموزشگاه های ایران تماس حاصل فرمایید.

آموزشگاه های زبان پیروزی

لیست آموزشگاه های زبان پیروزی تهران

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه زبان انگلیسی امید پرتو سیمین تهران، خیابان دماوند، خیابان فرخی، انتهای خیابان بابا طاهر، پلاک 37 02177986020
2 آموزشگاه زبان سیر تهران، خیابان دماوند، خیابان خاقانی، نبش مهدیه اول، پلاک 3 02177418264

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی پیروزی

پیدا کردن آموزشگاه های زبان که با جدیدترین روش ها و متدها زبان انگلیسی را آموزش بدهد سخت نیست. برای اطلاع از نحوه آموزش و معتبر بودن می توانید با توجه به نظرات کاربران و زبان آموزان اطلاع کسب کنید.

برای این که روش های آموزشی زبان انگلیسی در معتبرترین آموزشگاه های زبان شرق تهران آشنا شوید بهتر است که با شماره های درج شده در جدول فوق تماس بگیرید.

آموزشگاه های زبان پیروزی

ثبت نام در کلاس زبان انگلیسی

برای ثبت نام در کلاس زبان انگلیسی در محدوده پیروزی، در ابتدا باید تعیین سطح زبان بدهید. بعد از این که سطح زبانتان مشخص شد، می توانید در سطح خودتان ثبت نام نمایید. معمولا کلاس زبان های انگلیسی به صورت فشرده و نیمه فشرده و عمومی برگزار می شود.

هزینه کلاس زبان در پیروزی

شهریه کلاس های زبان بستگی به ساعت برگزاری دوره، سطح زبان شما، نوع کلاس (آنلاین یا حضوری)، نوع زبان (انگلیسی، آیلتس، چت و مکالمه، عربی، ترکی استانبولی، آلمانی و …) خواهد داشت. برای اطلاع از شهریه دقیق با شماره های درج شده در جدول ابتدای لیست تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.