آموزشگاه های زبان اکباتان تهران

آموزشگاه های زبان اکباتان تهران

برای یادگیری زبان انگلیسی و یا دیگر زبان های خارجه، باید به سراغ موسسه های معتبر بروید. به همین منظور در جدول زیر از سایت آموزشگاه های ایران، لیستی از آموزشگاه های زبان اکباتان در غرب تهران را به شما معرفی کرد ایم. برای اطلاعات تکمیلی تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

آموزشگاه های زبان اکباتان تهران
کلاس زبان کودکان در اکباتان

لیست آموزشگاه های زبان اکباتان تهران

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آکادمی زبان خارجی گویش ملل تهران، شهرک اکباتان، فاز2، روبروی خروجی متروی ارم سبز 02144631309
2 موسسه زبان آرشا تهران، اکباتان 02144663332
3 آموزشگاه زبان افق مهر تهران، شهرک اکباتان، فاز1، خیابان ورزش، مجتمع فرهنگی پاس قوامین 02144649619

ثبت نام در کلاس زبان انگلیسی در اکباتان

قبل از ثبت نام در کلاس زبان انگلیسی، نیاز است که تعیین سطح شوید. بعد از مشخص شدن مقدار دانش شما در مورد زبان می توانید در دوره ها و ترم مشخص شده زبان انگلیسی ثبت نام کنید. جهت ثبت نام در کلاس های زبان دیگر مانند زبان آلمانی، ایتالیایی، چینی، کره ای، ترکی استانبولی و …  نیاز است که از ابتدای دوره های برگزار شده شرکت نمایید. در جدول بالا اطلاعات تمامی آموزشگاه های زبان شهرک اکباتان در محدوده غرب تهران را مشاهده می کنید.

هزینه کلاس زبان انگلیسی

شهریه کلاس زبان انگلیسی بستگی به چندین مورد دارد، کلاس خصوصی یا عمومی، سطح زبان و همچنین نوع زبان و دوره ی که ثبت نام می کنید در شهریه دوره زبان متفاوت می باشد. در جدول فوق آدرس و شماره تماس آموزشگاه های زبان اکباتان تهران ثبت شده است.

آموزشگاه های زبان اکباتان تهران
آموزش زبان انگلیسی در اکباتان

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

در جدولی که در بالا قید شده است، اطلاعات کاملی از موسسه های زبان محله اکباتان تهران ثبت شده است. بهترین آموزشگاه ها معمولا از روش های نوین برای آموزش زبان استفاده می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری کلاس ها با شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.