بهترین آموزشگاه های زبان لویزان تهران

آموزشگاه های زبان لویزان تهران

لیست کامل بهترین آموزشگاه های زبان لویزان تهران به همراه آدرس و شماره تماس آنها درج شده است. برای اطلاع از نحوه ثبت نام و پرداخت شهریه کلاس زبان انگلیسی و … می توانید با شماره های درج شده در جدول زیر از سایت آموزشگاه های ایران تماس بگیرید.

آموزشگاه های زبان لویزان تهران
کلاس زبان انگلیسی لویزان

لیست کامل آموزشگاه های زبان لویزان تهران

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه زبان محاوره – شعبه لویزان تهران، لویزان ،کوی فلاحی ،رو به روی پارک جنگلی خدادادی 02123582285
2 آموزشگاه زبان بیژن تهران، حسین آباد، سه راه لویزان، مقابل بانک سپه، کوچه گل اول 02122938131

ثبت نام کلاس زبان انگلیسی در لویزان تهران

قبل از ثبت نام در کلاس های زبان انگلیسی، شما تعیین سطح می شوید و بعد از مشخص شدن سطح زبان انگلیسی شما مشخص می گردد که در چه ترمی از زبان باید ثبت نام نمایید. در صورتی که می خواهید در کلاس های سایر زبان شرکت کنید نیازی به تعیین سطح ندارید. جهت دریافت مشاوره و نوبت سطح لطفا با شماره های ذکر شده در جدول فوق تماس حاصل فرمایید.

شهریه کلاس زبان در لویزان

شهریه دوره های زبان انگلیسی، بستگی به نوع دروه، زبان یادگیری، فشرده بودن یا عمومی بودن دوره و … خواهد داشت. معمولا در کلاس های زبان ترمیک شما اول ترم باید تمام شهریه را پرداخت نمایید. برای اطلاع از هزینه دوره های زبان انگلیسی و دیگر زبان های روز دنیا (فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، چینی و … ) بهتر است با شماره های درج شده در جدول فوق تماس بگیرید.

آموزشگاه های زبان لویزان تهران

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در لویزان

انتخاب بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در لویزان کار سختی نمی باشد. تمامی آموزشگاه های زبان شمال تهران، از نظر سطح آموزشی عالی می باشند. در جدولی که بالا قید شده است می توانید با بهترین موسسه های زبان آشنا شوید.

در صورتی که علاقه مند به هنر آرایشگری هستید می توانید به لیست آموزشگاه های آرایشگری در لویزان تهران مراجعه کنید و از نحوه دریافت مدرک دوره آرایش و پیرایش اطلاع کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.