آموزشگاه های آرایشگری در لویزان تهران

آموزشگاه های آرایشگری در لویزان تهران

یکی از دوره های فنی و حرفه ای که طرفداران زیادی دارد و افراد به دنبال یادگیری آن ها هستند آرایشگری می باشد. برای فراگیری این حرفه باید به یک موسسه حرفه ای مراجعه کنید تا آموزش های کاملی دریافت کنید. در ادامه مطلب از سایت آموزشگاه های ایران، اطلاعات کامل آموزشگاه های آرایشگری در لویزان تهران را مشاهده می کنید. برای اطلاع از دوره های برگزار شده و شهریه کلاس ها با شماره های درج شده در جدول زیر تماس بگیرید.

آموزشگاه های آرایشگری در لویزان تهران

لیست کامل آموزشگاه های آرایشگری در لویزان تهران

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه آرایش سبزه تهران، میدان هروی، میدان حسین آباد، سه راهی لویزان ، خیابان شعبانلو 02122960301
2 آموزشگاه و آرایشگاه شمیم مهر تهران، لویزان، خیابان شهید شاهرضایی، کوچه سخن دوم 02122935559

دوره های کلاس آرایشگری در محدوده لویزان تهران

در آموزشگاه های آرایش و پیرایش مخصوص بانوان و آقایان تمامی دوره های تعیین شده از سوی فنی و حرفه ای باید آموزش داده شود. در ادامه، این دوره ها را به صورت مختصر به شما معرفی می کنیم. برای اطلاع دقیق از کلاس های برگزار شده در این آموزشگاه ها با شماره های درج شده در جدول آموزشگاه های آرایش و پیرایش لویزان تماس بگیرید.

  • آرایش و گریم مقدماتی
  • گریم و میکاپ عروس
  • اکستنشن مو
  • شنیون
  • رنگ و مش
  • کاشت ناخن و مژه
  • انواع کوتاهی مو و هیرکات
  • میکاپ و کاشت موی موقت آقایان
  • پاکسازی پوست بانوان و آقایان

دیپلم آرایشگری در محله لویزان

برای دریافت دیپلم و مدرک آرایشگری می توانید در هر کدام از دوره های ذکر شده، شرکت کنید و بعد از پایان دوره در آزمون سازمان فنی و حرفه ای شرکت کنید و بعد گرفتن حد نصاب نمره مدرک آن دوره را دریافت کنید و یا در تمامی 7 رشته شرکت کرده و مدرک آرایش و پیرایش آن دوره را دریافت نمایید. در جدولی که مشاهده می کنید، معتبرترین آموزشگاه های آرایشگری در لویزان را به شما معرفی نموده ایم. برای اطلاعات جامع می توانید بر روی پروفایل آنها کلیک کنید و از طریق چت آنلاین اطلاعات لازم را کسب نمایید.

در صورتی که می خواهید با آموزشگاه های معتبر ربان انگلیسی آشنا شوید می توانید به لیست آموزشگاه های زبان در لویزان تهران از سایت آموزشگاه های ایران مراجعه کنید.

آموزشگاه های آرایشگری در لویزان تهران
آموزشگاه های آرایشگری در لویزان تهران

شهریه کلاس آرایشگری زنانه در لویزان تهران

برای پرداخت شهریه کلاس آرایشگری بانوان و آقایان باید به چندین نکته توجه کنید، به این صورت که اگر کلاس شما به صورت عمومی یا خصوصی است هزینه کلاس متفاوت می باشد و هر دوره با دوره های دیگر شهریه متفاوتی نیز دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت این دوره ها با شماره های درج شده در لیست فوق یعنی آموزشگاه هیا آرایشگری در محله لویزان در شمال تهران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.