آموزشگاه های زبان افسریه تهران

آموزشگاه های زبان افسریه

برای یادگیری زبان انگلیسی و یا دیگر زبان های خارجه، باید به سراغ موسسه های معتبر بروید. به همین دلیل ما در سایت آموزشگاه های ایران، تلاش داشته ایم که تمامی آموزشگاه های زبان افسریه در غرب تهران را به شما معرفی کنیم.

آموزشگاه های زبان افسریه

لیست آموزشگاه های زبان افسریه تهران

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه زبان انگلیسی امروز تهران، افسریه، بین 15 متری اول و دوم، خیابان 15 ، پلاک 67 02133150883
2 آموزشگاه زبان انگلیسی شکوه تهران، افسریه، 15 متری سوم، بین خیابان 21 و 22، پلاک 288 02133819161
3 آموزشگاه زبان پسرانه اکسیر تهران، افسریه، 15 متری اول، بین خیابان 29 و بیست متری افسریه، پلاک 493 02133659245

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در افسریه

در جدولی که در بالا قید شده است، اطلاعات کاملی از موسسه های زبان محله افسریه تهران ثبت شده است. بهترین آموزشگاه ها معمولا از روش های نوین برای آموزش زبان استفاده می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری کلاس ها با شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید.

ثبت نام در کلاس زبان انگلیسی در افسریه

قبل از ثبت نام در کلاس زبان انگلیسی، نیاز است که تعیین سطح شوید. بعد از مشخص شدن مقدار دانش شما در مورد زبان می توانید در دوره ها و ترم مشخص شده زبان انگلیسی ثبت نام کنید. اما برای ثبت نام دیگر کلاس های زبان خارجه مانند آلمانی، ایتالیایی، چینی، کره ای، رتکی استانبولی و …  نیاز است که از ابتدای دوره های زبان شرکت کنید. در لیست بالا اطلاعات تمامی آموزشگاه های زبان افسریه در محدوده شرق تهران را مشاهده می کنید.

آموزشگاه های زبان افسریه

هزینه کلاس زبان انگلیسی در افسریه تهران چقدر است؟

شهریه کلاس زبان انگلیسی بستگی به چندین مورد دارد، کلاس خصوصی یا عمومی، سطح زبان و همچنین نوع زبان و دوره ی که ثبت نام می کنید در شهریه دوره زبان متفاوت می باشد. در جدول فوق آدرس و شماره تماس آموزشگاه های زبان افسریه تهران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.