آموزشگاه های موسیقی در اختیاریه تهران

آموزشگاه های موسیقی در اختیاریه تهران

بهترین آموزشگاه های موسیقی در اختیاریه تهران کدام است؟ برای یادگیری انواع سازهای ایرانی و جهانی مانند سه تار، گیتار، تار، پیانو، سنتور، دف، فلوت، سلفژ، تنبک، کمانچه و … آموزش آواز، خوانندگی، موسیقی کودک و … به یک آکادمی معتبر و حرفه ای مراجعه کنید. در ادامه این صفحه از سایت آموزشگاه های ایران، جدولی از بهترین آموزشگاه های موسیقی در اختیاریه تهران را مشاهده می کنید. برای اطلاعات دقیق تر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

آموزشگاه های موسیقی در اختیاریه تهران

لیست آموزشگاه های موسیقی در اختیاریه تهران

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه عرص موسیقی تهران، میدان اختیاریه، اختیاریه شمالی، خیابان تسلیمی، کوچه دوقوز 02122557820
2 آموزشگاه موسیقی سازک تهران، دولت، بین دیباجی و اختیاریه 02122770492

شهریه کلاس موسیقی در اختیاریه تهران چقدر است؟

شهریه کلاس موسیقی بستگی به نوع سازی که می خواهید یاد بگیرید دارد. در این مطلب از سایت آموزشگاه های ایران، اطلاعات بهترین آموزشگاه های موسیقی در محله اختیاریه تهران را مشاهده می کنید. به طور معمول، کلاس های موسیقی به صورت تک نفره برگزار می شود و حدود نیم ساعت می باشد یعنی در ماه 2 ساعت می شود. برای اطلاع از شهریه کلاس موسیقی با شماره های تماس در لیست فوق تماس بگیرید.

مدرک بین المللی موسیقی در اختیاریه تهران

برای اینکه مدرک و دیپلم موسیقی دریافت کنید باید دوره های کامل ساز مورد نظرتان را سپری کنید و بعد از در آزمون مشخص شده شرکت کنید . بعضی از آموزشگاه ها مدرک ارائه می دهند و بعضی دیگر این مدرک را ارائه نمی دهند. برای اطلاعات کامل تر با شماره های آکادمی های موسیقی در خیابان اختیاریه تماس بگیرید.

آموزش خصوصی کلاس موسیقی در محدوده اختیاریه

کلاس های موسیقی در آموزشگاه ها، به صورت خصوصی برگزار می شود. تمامی آموزش های موسیقی در محله اختیاریه به صورت خصوصی می باشد. برای اطلاعات بیشتر به جدول فوق یعنی آموزشگاه های موسیقی در اختیاریه مراجعه کنید.

آموزشگاه های موسیقی در اختیاریه تهران

جمع بندی:

در این مطلب از سایت آموزشگاه های ایران، با تمامی آموزشگاه های موسیقی محدوده اختیاریه تهران آشنا می شوید. برای ثبت نام ساز موردنظرتان چه سنتی چه کلاسیک و جهانی یا دوره های آموزش آواز و خوانندگی می توانید به این آکادمی ها مراجعه کنید. از این که با ما همراه بودید سپاس گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.