آموزشگاه های آرایشگری در اکباتان تهران

آموزشگاه های آرایشگری در اکباتان تهران

آرایشگری یکی از دوره های پرطرفدار در بین خانم ها می باشد به همین دلیل لیستی از آموزشگاه های آرایشگری در اکباتان تهران را منشتر نموده ایم تا در صورت نیاز به این موسسه ها مراجعه نمایید. برای اطلاع از دوره های برگزار شده و شهریه کلاس ها با شماره های درج شده در جدول زیر تماس بگیرید.

آموزشگاه های آرایشگری در اکباتان تهران
کلاس آرایشگری در اکباتان

لیست آموزشگاه های آرایشگری در اکباتان تهران

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه مراقبت و زیبایی جاذبه تهران، بلوار اصلی شهرک اکباتان، خیابان عظیمی 02144669232
2 آموزشگاه زیبایی شادمند تهران، شهرک اکباتان، سه راه مخابرات، کوچه فیات، ساختمان برج آبی 2 02144634718
3 آموزشگاه آرایش و پیرایش یاس های وحشی تهران، اکباتان، بلوار اصلی سه راه مخابرات، خیابان فیات 02144658167
4 آموزشگاه آرایشی درسیما تهران، شهرک اکباتان ، فاز 3، بلوک 14 02144632470

اخذ مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری اکباتان

برای دریافت دیپلم و مدرک آرایشگری می توانید در هر کدام از دوره های ذکر شده، شرکت کنید و بعد از پایان دوره در آزمون سازمان فنی و حرفه ای شرکت کنید و بعد گرفتن حد نصاب نمره مدرک آن دوره را دریافت کنید و یا در تمامی 7 رشته شرکت کرده و مدرک آرایش و پیرایش آن دوره را دریافت نمایید. در جدول آموزشگاه های آرایشگری در اکباتان که مشاهده می کنید، معتبرترین آموزشگاه های آرایشگری در محله اکباتان را به شما معرفی نموده ایم. برای اطلاعات جامع می توانید بر روی پروفایل آنها کلیک کنید و از طریق چت آنلاین اطلاعات لازم را کسب نمایید.

شهریه کلاس آرایشگری زنانه

برای پرداخت شهریه کلاس آرایشگری، ویژه بانوان و آقایان باید به چندین نکته توجه کنید، یکی از این موارد برگزاری کلاس ها به صورت عمومی و خصوصی می باشد. هزینه هرکدام از این دوره ها متفاوت می باشد و شهریه متفاوتی باید پرداخت نمایید. همچنین سرفصل های آموزشی، تعداد ساعت های تشکیل کلاس و … نیز بر روی شهریه پرداختی شما تاثیر گذار خواهد بود. برای اطلاع دقیق از قیمت این دوره ها با شماره های درج شده در لیست فوق یعنی آموزشگاه های آرایشگری در اکباتان در غرب تهران تماس حاصل فرمایید.

آموزشگاه های آرایشگری در اکباتان تهران
دوره آرایشگری در شهرک اکباتان

دوره آرایشگری در اکباتان

در آموزشگاه های آرایش و پیرایش مخصوص بانوان و آقایان تمامی دوره های تعیین شده از سوی فنی و حرفه ای باید آموزش داده شود. در ادامه، این دوره ها را به صورت مختصر به شما معرفی می کنیم. برای اطلاع دقیق از کلاس های برگزار شده در این آموزشگاه ها با شماره های درج شده در جدول آموزشگاه های آرایش و پیرایش خیابان اکباتان تماس بگیرید.

  • آرایش و گریم مقدماتی
  • گریم و میکاپ عروس
  • اکستنشن مو
  • شنیون
  • رنگ و مش
  • کاشت ناخن و مژه
  • انواع کوتاهی مو و هیرکات
  • میکاپ و کاشت موی موقت آقایان
  • پاکسازی پوست بانوان و آقایان

جمع بندی:

در این صفحه تلاش داشته ایم که با بهترین آموزشگاه های آرایشگری در اکباتان آشنا شوید. در این آموزشگاه ها با طی دوره های کامل می توانید مدرک معتبر نیز دریافت کنید. از این که با سایت آموزشگاه های ایران همراه بودید سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.