آموزش سفره آرایی در شیراز

آموزش سفره آرایی در شیراز

در ادامه این لیست از سایت آموزشگاه های ایران، اطلاعات بهترین آموزشگاه های آموزش سفره آرایی در شیراز را مشاهده می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه و دوره های تخصصی سفره آرایی می توانید با شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید.

لیست آموزشگاه های آموزش سفره آرایی در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی فرینوش شیراز، میدان صنایع، بلوار دکتر حسابی، نبش کوچه 8 07136250539
2 آموزشگاه تخصصی آشپزی و شیرینی پزی آنیل شیراز، ورودی شهرک گلستان، رو به روی اداره گاز، جنب تیپاکس، ساختمان ساهره 07136215677
3 آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور شیراز، میدان دانشجو به سمت چمران، نرسیده به پل زرگری، ساختمان شایان 07136288716
09173096695
09023096695
4 آموزشگاه آشپزی زهرا شیشه بر شیراز، خیابان نادر، بین چهارراه گمرک و منوچهری، طبقه فوقانی بانک رفاه 07132350682
5 آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی چاشنی شیراز، بلوار گلستان، نبش خیابان طهماسبی 07137304617

بهترین کلاس سفره آرایی در شیراز کجاست؟

برای این که بدانیم کلاس سفره آرایی خوب در شیراز کجا برگزار می شود باید بدانیم نحوه آموزش در آموزشگاه های اشپزی چگونه است و چه دوره های برای سفره آرایی برگزار می شود. ما تمام سعی خود را داشته ایم تا برای شما بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های سفره  آرایی را ثبت کنیم. یکی از بهترین مراکز آموزش سفره آرایی در شیراز را می توان آموزشگاه فرینوش اعلام کرد. اطلاعات تماس و آدرس این آموزشگاه در لیست فوق ثبت شده است.

آموزش سفره آرایی در شیراز
آموزش سفره آرایی در شیراز

نزدیک ترین کلاس سفره آرایی در شیراز را چگونه میتوانیم پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن بهترین و نزدیک ترین کارگاه های سفره آرایی و میز آرایی در شیراز باید به سراغ لیست بالا بروید و در این لیست یک ستون ثبت شده است که شما می توانید مشاهده کنید که کدام آموزشگاه به آدرس محل سکونت شما نزدیک تر می باشد و شما کدام یک را می توانید انتخاب کنید.

مزایای شرکت در کلاس های سفره آرایی چیست؟

شرکت در دوره های سفره این امکان را به شما می دهد که سفره های خودتان را زیباتر کنید و جذابیت را به مهمانی های خانوادگی و میز غذای خود بیاورید. شما می توانید با سفره آرایی برای مهمانی های مختلف میز و سفره غذای جذابیت را به ارمغان بیاورید و هنر و خلاقیت خود را به مهمانان نشان دهید. این کلاس ها معمولا در آموزشگاه های آشپزی در شیراز برگزار می شود که ما در لیست درج شده اطلاعات تمامی اموزشگاه ها را برای شما ثبت نموده ایم.

آموزش میز آرایی و سفره آرایی در شیراز
آموزش میز آرایی و سفره آرایی در شیراز

هزینه دوره سفره آرایی در شیراز چقدر است؟

برای اینکه از هزینه دوره های آموزش سفره آرایی اطلاعات لازم را کسب کنید می توانید با شماره تلفن های لازم در لیست تماس بگیرید. اما اگر بخواهیم در مورد هزینه این آموزش ها بگوییم معمولا هزینه ای بین 1 میلیون تومان تا 2 میلیون تومان از هنرجویان گرفته می شود که این هزینه بستگی به تعداد جلسات برگزاری، نوع برگزاری کلاس یعنی خصوصی و عمومی بودن آن این هزینه ها تعیین می شود.

اموزش سفره ارایی شیراز شامل چه آموزش هایی می باشد ؟

در این دوره آموزش های کافی در مورد سفره های آرایی داده می شود و شما می توانید با کسب این آموزش ها میز غذای خود را تزیین کنید.این آموزش ها شامل موارد زیر می باشند:

  • روانشناسی رنگ ظروف برای جذب مهمان ها
  • هماهنگی رنگ غذا با ظروف و میز
  • تزیین انواع برنج ( برنج سفید، باقالی پلو، لوبیا پلو، عدس پلو، و… )
  • تزیین انواع خورشت
  • تزیین انواع غذا های سوخاری مانند ماهی، مرغ و…
  • تزیین سالاد های مختلف
  • تزیین ترشی
  • تزیین انواع ماست
  • تزیین میز.

در صورتی که می خواهید با آموزشگاه های برگزار کننده دوره های میوه آرایی آشنا شوید می توانید به صفحه آموزش میوه آرایی در شیراز مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.