دوره آموزش انواع کباب در شیراز

دوره آموزش انواع کباب در شیراز

یکی از آموزش های جذاب برای افرادی که به آشپزی علاقه دارند شرکت در دوره آموزش انواع کباب در شیراز می باشد. در این دوره ها افراد یاد می گیرند انواع کباب و استیک را درست کنند. در ادامه ما لیستی از بهترین آموزشگاه های کباب زنی را به شما معرفی نموده ایم.

دوره آموزش انواع کباب در شیراز

بهترین دوره آموزش انواع کباب در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور شیراز، میدان دانشجو به سمت چمران، نرسیده به پل زرگری، ساختمان شایان، جنب نان سنگکی، طبقه 7 07136288716
09173096695
09023096695
2 آموزشگاه هتلداری، گردشگری و کامپیوتر پدیده شیراز، بیست متری سینما سعدی، نبش هدایت غربی 07132335951
3 آموزشگاه تخصصی آشپزی و شیرینی پزی آنیل شیراز، ورودی شهرک گلستان، رو به روی اداره گاز، جنب تیپاکس، ساختمان ساهره، واحد یک 07136215677
4 آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی فرینوش شیراز، میدان صنایع، بلوار دکتر حسابی، نبش کوچه 8 (20 متری کوی فرمانداری)، طبقه فوقانی دفتر اسناد رسمی 07136250539
5 آموزشگاه آشپزی پارس شیراز، ملاصدرا، خیابان جمالی، کوچه ۶، ساختمان پارس، طبقه 4، واحد 25 09177156687
6 آموزشگاه گردشگران سرو شیراز، آخر فرهنگ‌شهر، میدان احسان، پلاک 233 07136240724

آموزش کباب در شیراز شامل چه مواردی می شود؟

در دوره آموزش انواع کباب شما با نحوه آماده سازی و مزه دار کردن این کباب ها آشنا می شوید و سپس نحوه پخت آنها را یاد میگیرید. در ادامه انواع کباب هایی که در این دوره ها آموزش داده می شود ثبت شده است.

  • کباب کوبیده گوشت، کباب کوبیده مرغ،درباری کباب، سوری کباب، بحرینی کباب، مکزیکی کباب، تیکه هندی، کباب تندوری هندی، کباب گوشت ماستی، آدنا کباب، اورفا کباب ، کباب بادمجان، کباب لقمه، کباب نگینی، رول کباب، مرغ کباب، ترش جوجه ترش، جوجه کباب، کباب برگ، کباب چنجه، جوجه کباب با استخوان، جوجه کباب بی استخوان، اسکندر کباب، اسکله کباب

دوره آموزش انواع کباب در شیراز

هزینه آموزش انواع کباب در شیراز چقدر است؟

دوره آموزش انواع کباب در شیراز بستگی به این دارد که شما به صورت خصوصی آموزش های لازم را ببینید یا این که در کلاس های عمومی این دوره شرکت کنید و حتی این که دوره ها شامل مدرک هستند یا بر روی هزینه کلاس کباب زنی در شیراز تاثیر گذار می باشد. برای اینکه از این هزینه ها به صورت دقیق اطلاع کسب کنید می توانید با شماره های درج شده در لیست تماس حاصل فرمائید. معمولا هزینه این دوره بین 2 میلیون تومان تا 3/5 میلیون تومان می باشد.

در صورتی که آموزشگاه موردنظرتان را پیدا نکردید می توانید به آموزشگاه های آشپزی در شیراز مراجعه کنید.

برگزاری کلاس آموزش کباب در شیراز چگونه است؟

در زمان برگزاری دوره های آموزشی کباب زنی و تخته کار دوره های نیمه خصوصی کباب زنی آموزش داده می شود که معمولا در کارگاه های سه روزه اجرا می شود. دوره های تک جلسه و چند ساعته و یکروزه وجود دارد که موارد تخصصی آموزش داده می شود. در این دوره یک روزه معمولا افراد کمتری حضور دارند. در دوره های خصوصی کباب زنی، ساعت های کلاسی مناسب افراد تعیین می شود و تمامی آموزش های لازم داده می شود. در لیست فوق اطلاعات بهترین آموزشگاه های برگزاری آموزش کباب در شیراز ثبت شده است. بهترین و آسان ترین روش آموزش پخت انواع کباب و سیخ زدن کباب و همچنین آموزش تخت کاری در شیراز به شما آموزش داده می شود.

در صورتی که می خواهید با آموزشگاه های برگزار کننده دوره های پخت انواع نان آشنا شوید می توانید به صفحه آموزش پخت نان در شیراز مراجعه نمایید.

نزدیک ترین اموزش کباب کوبیده در شیراز را چگونه میتوانیم پیدا کنیم؟

اگر برای پیدا کردن بهترین نزدیکترین آموزشگاه آموزش کباب کوبیده در شیراز نمی دانید باید به کجا مراجعه کنید می توانید به لیست فوق مراجعه کنید. در این لیست اطلاعات تماس و آدرس تمایم آموزشگاه ها ثبت شده است. در ستون سوم می توانید نزدیکترین آدرس را به محل سکونت خود را بیابید و به آن آموزشگاه مراجعه کنید.