آموزش پخت نان در شیراز

آموزش پخت نان در شیراز

آموزش پخت نان در شیراز می تواند باعث شود که شما در نانوایی ها، نان فانتزی ها و حتی رستوران ها مشغول به فعالیت شوید از این رو مهم است که در کجا چه دوره های آموزشی فرامی گیرید.

آموزش پخت نان در شیراز

بهترین آموزشگاه های آموزشی پخت نان در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور شیراز، میدان دانشجو به سمت چمران، نرسیده به پل زرگری، ساختمان شایان، جنب نان سنگکی، طبقه 7 07136288716
09173096695
09023096695
2 آموزشگاه صنایع غذایی بهاره شيراز، بلوار گلستان، خیابان استاد شهريار 07137315356
3 آموزشگاه بانوی هنرمند شیراز، ابتدای خیابان ارم، پلاک 13 07132250241

آموزش پخت نان در شیراز

ایرانیان نیز به نان ، بسیار اهمیت می دهند و یکی ازوعده های موجود در سفره یا میز غذا، نان می باشد. نان قوت غالب اکثر افراد بشر بوده و بدون آن زندگی امکان ندارد، به همین دلیل کشورهایی که گندم تولید می کنند از اهمیت استراتژیک بالایی برخور دار می باشند. اگر گندم به شکل عادلانه ای بین کشورهای مختلف توزیع نگردد مشکلاتی مثل کمبود نان و حتی قحطی پیش می آید. همچنانکه بعضی از کشورهای آفریقایی با مشکل گرسنگی و کمبود غذا و نان رو به رو هستند.

شهریه کلاس پخت نان در شیراز

دوره های آموزش نان در شیراز به صور مختلف انجام شده و هزینه ی آن بسته به نوع آموزشگاه و نوع آموزش نان انتخابی ، کمی متفاوت می باشد.اما در حالت کلی و طبق تعرفه ی قانونی ، دوره های آموزشی بین 1.500.000تا 2000.000تومان می باشد.

در صورتی که می خواهید با آموزشگاه های برگزار کننده دوره های پخت انواع کباب ها آشنا شوید می توانید به صفحه آموزش انواع کباب در شیراز مراجعه نمایید.

آموزش پخت نان در شیراز

دوره ی آموزش پخت نان در شیراز

نان ها به انواع مختلفی پخته شده و انواع متفاوتی دارند: نان لواش ، نان سنگک، نان فانتزی، نان جو، نان بربری و …
باید گفت که در دوره های آموزش نان در شیراز موارد زیر آموزش داده می شود:

  1. آموزش خمیر و پخت نان شیرمال
  2. پخت انواع نان ساندویچی
  3. پخت نان پیتزا
  4. پخت نان های ساندویچی؛ آموزش و آماده سازی خمیر و پخت نان بربری فانتزی
  5. آموزش نان های سنتی

مدرک دوره ی آموزش پخت نان‌های حجیم و غیر حجیم شیراز

در کلاس های مختلفی که جهت پخت نان در شیراز تشکیل می شود مدارکی نیز بسته به نوع آموزش نان به هنر جویان اعطا می گردد که توسط آن می توانند وارد بازار کار شوند . البته اگر این آموزشگاه ها آشپزی در شیراز ، فنی و حرفه ای باشند مدرک آنها معتبر تر و حتی بین المللی می باشد.

البته باید اذعان کرد که علاوه بر اخذ مدارک مختلف در زمینه ی پخت نان ، تجربه و مهارت نیز در این مورد بسیار مهم می باشد و شما باید این موضوع را نیز مد نظر قرار دهید.

سخن پایانی: 

نان یکی از قدیمی ترین غذاهایی است که همپا با بشریت، قدم به قدم با انسان ها همراه بوده است. حضرت علی (ع) نان و خرما بین فقرا تقسیم می کردند. حضرت عیسی نیز بین اقوام خود نان پخش می کرد.نان به طرق مختلفی تهیه شده و شما خواهید توانست با شرکت در دوره های آموزش نان در شیراز، مراحل مختلف پخت نان را فرا بگیرید. نان ، انواع و اقسام گوناگونی دارد و پخت آن نیز به روش های مختلفی انجام می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.