آموزش میوه آرایی در شیراز

آموزش میوه آرایی در شیراز

آموزش میوه آرایی در شیراز یکی از دوره های پرطرفدار می باشد که برای برگزاری دوره همی ها و … استفاده می شود. هنر میوه آرایی شاید به نظر ساده بیاید اما دقت و ظرافت و پیچیدگی خاصی در آن نهفته است که در ادامه به آن می پردازیم. برای اطلاع از هزینه دوره های تخصصی، مدرک ارائه شده و.. با شماره های درج شده از جدول زیر از سایت آموزشگاه های ایران تماس حاصل فرمایید.

شاید به وفور دیده باشید که میز شام را در منزل و یا رستوران ها با استفاده از میوه ها و حتی سبزی ها به شکل جالبی تزئین کرده اند. مثالی بهتر در این مورد هندوانه ها و انارهای شب یلدا می باشد که آنها را به صورت گل و یا اشکال دیگر در آورده و منظره ی خوبی به میز خود می دهند.

آموزش میوه آرایی در شیراز
آموزش میوه آرایی در شیراز

لیست آموزشگاه آموزش میوه آرایی در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور شیراز، میدان دانشجو به سمت چمران، نرسیده به پل زرگری، ساختمان شایان، جنب نان سنگکی، طبقه 7 07136288716
09173096695
09023096695
2 آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی فرینوش شیراز، میدان صنایع، بلوار دکتر حسابی، نبش کوچه 8 07136250539
3 آموزشگاه تخصصی آنیل شیراز، ورودی شهرک گلستان، رو به روی اداره گاز 07136215677

دوره های آموزش میوه آرایی در شیراز

بادادن ظرف میوه تزئین شده، احساس شادی و طراوت در فرد به وجود می آید. میوه آرایی می تواند هم به عنوان هنری و هم به عنوان شغلی برای افراد کسب در آمد کند شما می توانید از این طریق سفارشات مختلفی جذب کرده و میوه آرایی را یاد بگیرید ما به شما پیشنهاد می کنیم برای آموزش میوه آرایی در شیراز به آموزشگاه های آموزش میوه آرایی معتبر که در ادامه ذکر می شوند مراجعه کنید.

مدرک آموزش میوه آرایی در شیراز

برای اینکه از مدرک ارائه شده توسط این آموزشگاه ها اطلاع کسب کنید می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید. با شرکت در دوره های تخصصی و شرکت در آزمون های معتبر فنی حرفه ای می توانید مدرک فنی حرفه ای میوه آرایی را دریافت کنید.
در آموزشگاه های معتبر می توانید مدرک بین المللی و قابل ترجمه دریافت کنید. برای پیدا کردن سایر آموزشگاه و کلاس های آشپزی در شیراز می توانید به لینک درج شده مراجعه کنید.

آموزش میوه آرایی در شیراز
آموزش میوه آرایی در شیراز

هزینه کلاس میوه آرایی در شیراز چقدر است؟

در مورد هزینه های کلاس میوه آرایی به درستی نمی توان نظر داد چون این دوره ها بسته به انواع و تعداد روش ها می تواند تغییرات ملموسی داشته باشد. شهریه دوره میوه آرایی بسته به نوع کلاس، مدرک ارائه شده، ساعت های برگزاری کلاس و … با یک دیگر متفاوت است. برای اطلاعات دقیق کافیست با یکی از آموزشگاه های معتبر درج شده در جدول ابتدای لیست تماس حاصل فرمایید.

همچنین در صورتی که می خواهید با آموزشگاه های برگزار کننده دوره های سفره آرایی آشنا شوید می توانید به صفحه آموزش سفره آرایی در شیراز مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.