بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چیست؟

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چیست؟

در این مقاله بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبانان به شما معرفی می کنیم. یادگیری زبان انگلیسی اگر چه زمان بر می باشد اما اگر منابع خوبی در اختیارمان باشد می تواند هم سرگرمی محسوب شود و هم بهترین یک علم جدید.

بهترین روش های یادگیری زبان چیست؟

  • حداقل روزانه ۴ ساعت تمرین
  • استفاده از موسیقی های مخصوص
  • از اپلیکیشن های آموزش زبان استفاده کنید
  • مطالعه کتاب های زبان اصلی
  • عادت دادن ذهن و گوش و زبان
اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی
اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Doulingo

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی اپلیکیشن Doulingo است که نزدیک به ۱۰ میلیون کاربر فقط در پلتفرم اندروید دارد و تعداد کاربران این برنامه به‌طور کلی به رقم ۳۰۰ میلیون نفر می‌رسد! این اپلیکیشن درواقع یک برنامه‌ی گسترده آموزش زبان است و افراد می‌توانند با کمک آن به آموزش بیش از ۳۵ زبان دسترسی داشته باشند. دولینگو یکی از اپلیکیشت های آموزش زبان انگلیسی در منزل رایگان می باشد که در اختیار شما قرار می گیرد.

برنامه‌ی آموزش زبان دولینگو به کاربر کمک می‌کند مهارت‌های گفتار (Speaking)، خواندن و درک مفاهیم (Reading)، شنیداری (Listening) و نگارش (Writing) را با تمرین‌های مختلف تقویت کند تا ساختار لغوی و دستوری لازم برای برقراری ارتباط به‌زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری ایجاد شود.

نرم افزار دولینگو یک برنامه‌ی آموزش زبان ازطریق بازی است و درس‌ها را با کمک بازی‌های مختلف به‌صورت مؤثر برای کاربر ارائه می‌دهد. همچنین، این برنامه مسیر پیشرفت زبانی شما را زیرنظر خواهد داشت تا به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت خود برسید و تمرین روزانه‌ی آموزش زبان را تبدیل به عادت کنید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Learn Languages with Memrise

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Learn Languages with Memrise دارای ۴۵ میلیون کاربر فعال است که نشان می‌دهد این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی به‌شمار می‌رود. این برنامه تدریس زبان را با کمک ویدئو انجام می‌دهد و افرادی که به زبان مسلط هستند ازطریق ویدئو به سایر زبان‌آموزان تازه وارد، آموزش خواهند داد.

درواقع، اپلیکشن آموزش زبان Memrise با یاری افراد بومی در یک منطقه و به‌صورت عملی زبان را آموزش می‌دهد. برای مثال، شخصی با زبان اصلی (Native) انگلیسی ویدئویی را با زبان‌آموزان به‌اشتراک می‌گذارد تا ازطریق آن بتوانند توانایی گفتار خود را تقویت کنند و اصطلاحات جدید بیاموزند.

اپلیکیشن رایگان آموزش زبان انگلیسی رزتا استون

این اپلیکیشن که توسط میلیون ها زبان آموز در سرتاسر دنیا استفاده می شود، بیش از ۲۰ سال است که بصورت مداوم توسط بهترین اساتید آموزش زبان انگلیسی در دنیا ویرایش شده و نسخه جدید آن هر ساله منتشر می شود و از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند (یادگیری زبان با ترجمه و معنی).

برنامه درسی در این اپلیکیشن به گونه ای است که از متد immersion یا غوطه وری در زبان انگلیسی استفاده می کند. حتی وب سایت مجله کامپیوتر (Pcmag) و تاپ تن هم این نرم افزار را جزو انتخاب های اولیه خود در این زمینه قرار داده اند. این برنامه برای تقویت تلفظ نیز مناسب است زیرا وقتی کلمات را تلفظ می کنید این برنامه به شما بازخورد می دهد که تلفظ تان درست بوده یا نه. می توانید بدون اینترنت هم از آن استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چیست؟

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Hello English: Learn English

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی، اپلیکیشن Hello English: Learn English است که توسط بیش‌از ۵۰ میلیون کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برنامه تاکنون در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در بین اپلیکیشن‌های منتخب گوگل قرار گرفته و در سال ۲۰۱۷ عنوان بهترین اپلیکیشن هندی را از آن خود کرده است.

این برنامه دارای ۴۷۵ درس تعاملی برای آموزش زبان است که موضوع‌های مختلفی را در دستور زبان انگلیسی، لغات و… پوشش می‌دهد. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Hello English امکان آموزش آفلاین و بدون نیاز به اینترنت است. این برنامه همچنین، برای آموزش مهارت‌های خواندن، ترجمه، املای کلمه‌ها، دستورزبان و لغات با استفاده از بازی‌های تعاملی، نتیجه‌ی مؤثری در آموزش کودکان خواهد داشت.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Babbel

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Babbel که یکی از بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی می باشد که توسط کارشناس‌های آموزش زبان طراحی شده است، میلیون‌ها کاربر درسراسر جهان دارد. این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی برای مکالمه است که با درس‌های تعاملی، مهارت مکالمه را در کاربران به‌خوبی تقویت می‌کند.

این اپلیکیشن در تحقیقات دانشگاه‌های مختلف مورد مطالعه و ارزیابی قرار گرفته است و بر اساس نتایج به‌دست‌آمده، برای مثال در دانشگاه ایالتی میشیگان، ۹۶ درصد از شرکت‌کنندگان نمره‌ی دستورزبان و لغت خود را بهبود بخشیدند و ۷۳ درصد از داوطلبان نیز در مهارت گفتار پیشرفت نشان دادند. طبق تحقیقات دانشگاه ییل نیز که مطالعه‌ی سه‌ماهه روی داوطلبان خود انجام داد، تمام شرکت‌کنندگان در مدت سه ماه توانستند تسلط کلامی بیشتری بر زبان دوم پیدا کنند.

سخن پایانی:

در این مقاله در مورد آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان به وسیله اپلیکیشن های آموزش زبان پرداخته ایم. امیدوارم مفید واقع شده باشد.