بهترین روش های یادگیری زبان

بهترین روش های یادگیری زبان

بهترین روش های یادگیری زبان

بهترین روش های یادگیری زبان را می توانید در این مقاله مشاهده کنید. چقدر خوب میشد اگر زبان انگلیسی را در خانه یاد می گرفتیم . مثلا اگر خیلی دوست داشته باشید که انگلیسی یاد بگیرید ولی وقت کافی نداشته باشید یا موسسه زبان خوبی در نزدیکی محل زندگی شما نباید یا هزینه کلاس زبان در شیراز بالا باشد بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه می باشد.

یکی از بهترین روش های یادگیری زبان مشاهده ویدئو های زبان اصلی می باشد.

برای یادگیری سریع زبان انگلیسی کارتون و سریال های انگلیسی زبان ببینید. کارتون خانواده ی سیمپسون، سریال فرندز یا سریال آشنایی با مادر می تواند گزینه خوبی برای آن باشد.

کارتون خانواده ی سیمپسون یک انیمیشن کمدی در همه ی دنیا مشهور است و مخاطبانش را با همه ی فراز و نشیب های یک خانواده ی پرتنش آمریکایی همراه می کند.

بهترین روش های یادگیری زبان
بهترین روش های یادگیری زبان

یکی دیگر از بهترین روش یادگیری انگلیسی لغات درست و به روش درست یاد بگیرید

یادگیری یک زبان جدید مصادف است با یادگیری واژگان جدید می باشد. با یادگیری ۲۰ درصد لغات رایج یک زبان می‌توان به درک ۸۰ درصدی به آن زبان رسید؛ در زبان انگلیسی به‌طور مثال با یاد گرفتن تنها ۳۰۰ لغت (لغات پرکاربرد) قادر به درک ۶۵ درصد متون انگلیسی خواهید بود. لغات رایج انگلیسی لغاتی هستند که کاربرد بسیار رایج و همه‌روزه دارند و در زبان‌های دیگر نیز به همین منوال است.

حداقل روزانه ۴ ساعت تمرین

برای اینکه در عرض ۲-۳ ماه مسلط شوید، باید پشتکار زیاد داشته باشید؛ به عبارت دیگر شما باید ۸-۱۴ ساعت در روز زبان تمرین کنید. بهتر است ۱ ساعت لغت بخوانید، ۱ ساعت مکالمات ساده کتاب ها را روبروی آینه با خود تمرین کنید. سپس ۲ ساعت انگلیسی گوش کنید و ۲ ساعت متن های انگلیسی را بخوانید؛ و به همین ترتیب ادامه دهید.

اگر بیشتر روی مکالمه تمرکز کرده اید، گوش کردن را بیشتر انجام دهید؛ اما نگران نباشید چون خواندن هم به توانایی صحبت کردنتان کمک میکند. برای بعضی ها ۲ ساعت خواندن و گوش کردن در روز کافی است؛ اما اگر میخواهید خیلی سریع به زبان مسلط شوید، بهتر است از روش ما استفاده کنید.

استفاده از موسیقی های مخصوص

تحقیقات جدید نشان داده است که هنگام مطالعه، سکوت کردن یا گوش دادن به موسیقی تمرکز را بالا می برد، بسیاری معتقدند بازی کردن و گوش دادن به نوع خاصی از موسیقی ” مانند این موسیقی ها ” می تواند به زبان آموزان برای بکار بردن بخشی اضافی از مغزشان به آنها کمک کند. برای این کار باید از موسیقی به عنوان صدای پس زمینه استفاده کنید یعنی ولوم را در حد ۱ یا ۲ نگه دارید و سپس زبان تمرین کنید.

از اپلیکیشن های آموزش زبان استفاده کنید

اپلیکیشن های مانند Doulingo و Memrise و بسیاری اپلیکیشن های آموزش زبان دیگر که وجود دارد به شیوه‌ای جدید و با تبدیل یادگیری به بازی این امکان را فراهم نموده است که خیلی راحت به یادگیری زبان پرداخته و آموزش های لازم را بگیرید.

یکی از بهترین روش های یادگیری زبان کتاب های زبان انگلیسی مطالعه کنید.

می توانید رمان های انگلیسی را انتخاب کنید و یا زندگی نامه افراد را مطالعه کنید. این روش جزء یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی است.

عادت دادن ذهن و گوش و زبان

هر روز در هر شرایطی هم که شده، حداقل به یکی دو مکالمه گوش کنید یا مطالعه کنید یا صحبت کنید و نگذارید اعضای بدنتان از عادت کردن به شنیدن زبان انگلیسی غافل شود. میتوانید از برنامه های رایگان صوتی روزانه مخصوص گوشی ها استفاده کنید یا اینکه روی لینک زیر کلیک کنید که مکالماتی برای شروع از صفر است: