10 منبع مفید ریدینگ آیلتس آکادمیک

10 منبع مفید ریدینگ آیلتس آکادمیک

10 منبع مفید ریدینگ آیلتس آکادمیک

آزمون آیلتس شاید گسترده ترین آزمون بین المللی زبان انگلیسی باشد. سالانه بیش از 2.5 میلیون نفر از سراسر جهان در این آزمون شرکت می کنند. آیلتس توسط دانشگاه ها، شرکت ها، نهادهای حرفه ای مانند GMC و NMC، مقامات مهاجرت و موسسات دولتی در سراسر جهان به عنوان معیاری برای سنجش توانایی زبان انگلیسی به رسمیت شناخته شده است.

مقاله ریدینگ آیلتس

مقاله ریدینگ آزمون آیلتس آکادمیک مقاله سختی است. شما باید 3 متن دانشگاهی برگرفته از مجلات، گزارش ها و مقالات را بخوانید و در مدت 1 ساعت به 40 سوال مربوط به آنها پاسخ دهید. متون طولانی هستند – هر کدام تا 2000 کلمه. این بدان معناست که شما باید توانایی درک سریع نکات اصلی و همچنین توانایی یافتن پاسخ سوالات را بدون خواندن تک تک کلمات ایجاد کنید.

10 منبع مفید ریدینگ آیلتس آکادمیک
10 منبع مفید ریدینگ آیلتس آکادمیک

کاری که باید انجام دهید…

دایره لغات خود را توسعه دهید، به خصوص موضوعات کلیدی آیلتس مانند کار، تحصیل، گرایش های اجتماعی، رسانه های جمعی، سفر و گردشگری و محیط زیست..

درک خود از زبان انگلیسی پیچیده را بهبود بخشید تا بتوانید به سرعت ایده ها و استدلال های پیچیده را دنبال کنید. شما باید ببینید که چگونه ایده‌ها به یکدیگر متصل می‌شوند – در جملات، بین جمله‌ها و بین پاراگراف‌ها.

پاسخ دادن به سوالات سبک آیلتس را تمرین کنید تا به آنها عادت کنید – روی مقالات تست تمرینی کار کنید، از معلم خود راهنمایی بگیرید یا از کتابخانه منابع SLC استفاده کنید (اگر دوره ای را با ما می گذرانید).

به عنوان بخشی از این آزمون، خواندن بسیار مهم است!! در ادامه 10 منبع مفید ریدینگ آیلتس آکادمیک را به شما معرفی نموده ایم پس با ما همراه باشید.

بهترین تمرین از همه اینها، خواندن ساده است. وقتی به خواندن مقاله از روزنامه ها و مجلات عادت کنید، در خود آزمون با مقالات طولانی مشکلات کمتری خواهید داشت.

برای درک سریع خواندن را تمرین کنید، سپس به دنبال حقایق و ارقام خاص مورد علاقه باشید. در حین انجام کلمات و عبارات جدید یادداشت برداری کنید.

به عنوان نقطه شروع، ما فهرستی از 10 منبع مفید خواندن و وب سایت را گردآوری کرده ایم که ممکن است به شما کمک کند مهارت های خواندن خود را در خانه تمرین کنید. ریدینگ آیلتس آکادمیک یکی از مهم ترین قسمت های مهم این آزمون می باشد. آنها طیف بسیار گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهند، بنابراین برای آزمون آیلتس بسیار مفید هستند.

توجه : در صورتی که می خواهید به صورت کاملا حرفه ای این دوره را یاد بگیرید می توانید به لیست مراکز آموزش آیلتس در شیراز از سایت آموزشگاه های ایران مراجعه کنید.

10 منبع مفید ریدینگ آیلتس آکادمیک
10 منبع مفید ریدینگ آیلتس آکادمیک

منابع مفید ریدینگ آیلتس

مجله کسب و کار (Business magazine): متون و تمرین های رایگان با تمرکز بر تجارت و کار.

بی بی سی نیوز (BBC News): برای زبان انگلیسی آکادمیک و همچنین برای همگام شدن با مسائل روز دنیا خوب است.

The Economist: پوشش سیاست، اقتصاد، علم و فناوری جهان، ارائه 3 مقاله در هفته به صورت رایگان در صورت ثبت نام.

New Scientist: سایت عالی در مورد فناوری، سلامت، علم و محیط زیست.

نشنال جئوگرافیک(National Geographic): پوشش مسائل زیست محیطی، فرهنگ، طبیعت و حیوانات. بسیار گویا با بسیاری از تصاویر شگفت انگیز.

اخبار اجتماعی روزانه (Social News Daily): بسیاری از مقالات کوتاه، آسان برای درک و معاصر برگرفته از دنیای رسانه های اجتماعی.

The Scientist: سایتی درباره علم، سلامت، بوم شناسی، زیست شناسی و نوآوری.

History News Network: سایت آمریکایی با تمرکز بر تاریخ، چه در ایالات متحده و چه در سراسر جهان، با بسیاری از مقالات مربوط به امور جاری نیز.

BBC UK: اخبار، دیدگاه ها و بسیاری موارد دیگر از مشهورترین موسسه رسانه ای بریتانیا. همه موضوعات شامل – همچنین یک سایت خوب برای تمرین گوش دادن.

Funny Short Stories داستان های کوتاه خنده دار: گاهی اوقات خوب است که دایره لغات خود را با خواندن داستان های کوتاه گسترش دهید – در اینجا برخی از داستان های خنده دار وجود دارد، و موارد بسیار بیشتری در وب سایت وجود دارد.

برگرفته از سایت specialistlanguagecourses.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.