آزمون دولینگو Duolingo

آزمون دولینگو Duolingo

اگر به دنبال یادگیری زبان باشید حتما نام دولینگو را شنیده اید. در این مقاله از سایت آموزشگاه های ایران، اطلاعات کاملی از نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون دولینگو Duolingo را کسب می نمایید. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آزمون دولینگو Duolingo

با کمک آزمون Duolingo (DET) شما می توانید مهارت های زبان انگلیسی و دیگر زبان ها را مورد سنجش قرار دهید. خیلی از کالج ها و دانشگاه ها در سراسر دنیا، مدرک ارائه شده توسط این آکادمی را جزء شرایط پذیرش داوطلبانشان قرار می دهند و مدرک امتحان را قبول دارند.

آزمون دولینگو Duolingo
هزینه آزمون Duolingo

هزینه آزمون دولینگو

نمونه سوالات آزمون های 15 ثانیه ای دولینگو، رایگان می باشد. اما شرکت در امتحان اصلی Duolingo که حدود 60 دقیقه می باشد حدود 49 دلار می باشد. نتایج این آزمون حداکثر تا 48 ساعت بعد از پایان امتحان، اعلام می گردد.

ثبت نام آزمون Duolingo

آزمون دولینگو یک آزمون آنلاین انطباقی می باشد که میزان تسلط شما به زبان انگلیسی را ارزیابی می کند.منظور از آزمون انطباقی آزمونی میباشد که میزان سختی سوالات بسته به جواب های آزمون دهنده تغییر خواهد کرد. به بیان شفاف ترو واضح تر، هر چقدر که آزمون دهنده بهتر به سوالات جواب بدهد، سوالات به تدریج سخت تر می شود. آزمون دولینگو هر چهار مهارت Listening، Speaking، Writing و Reading را به شکلی خاص، مورد ارزیابی و سنجش قرار می دهد.

قالب آزمون Duolingo متفاوت از آزمون های آیلتس و تافل هست و خب دریافت نمره بالا، آسان‌تر و راحت تر می باشد. برای ثبت نام در این امتحان کافی است در کلاس هایی که در این نرم افزار برگزار می شود شرکت کنید. همچنین می توانید بعد از ایجاد حساب کاربری، گزینه های پذیریش تحصیلی کارشناسی، ارشد، دکتر و مدارس و یا درخواست های شغلی و … را انتخاب کنید.

ثبت نام آزمون Duolingo
ثبت نام آزمون Duolingo

منابع آزمون Duolingo

آزمون دولینگو 160 نمره دارد و نسب به سایر آزمون ها آسان تر می باشد. اما به این معنی نیست که شما می توانید نمره 120 به بالا را به راحتی دریافت نمایید. بسیاری از دانشگاه ها (براساس سیاست های کالج و دانشگاه) نمره بالای 115 را قبول می کنند. نمره 115 تا 120 معادل نمره 7 آیلتس و نمره 92 تا 96 تافل می باشد. در ادامه منابع مهم جهت تقویت زبان و دریافت نمره بالا را به شما معرفی می کنیم.

منابع آزمون دولینگو برای تقویت گرامر

همانطور که می‌دانید گرامر یکی از اساس‌ترین و مهم‌ترین موضوعاتی است که در زبان وجود دارد. در برخی از نمونه سوالات دولینگو از شما می‌خواهند که عکسی را توصیف کنید و یا درباره موضوعی متنی بنویسید. شما برای نوشتن باید به اصول نگارشی و گرامر مسلط باشید تا بتوانید متنی صحیح و اصولی بنویسید.

کتاب Grammar In Use
اگر می‌خواهید گرامر خود را قوی کنید، می‌توانید از کتاب Grammar In Use استفاده کنید. این کتاب یکی از منابع آزمون دولینگو برای تقویت مهارت به‌شمار می‌رود که توسط انتشارات آکسفورد به چاپ و انتشار رسیده‌است. کتاب Grammar in use دارای سه سطح مختلف Essential (مقدماتی)، Intermediate (متوسط) و Advanced (پیشرفته و حرفه‌ای) تالیف شده و به افراد این امکان را می‌دهد تا بر اساس سطح خود شروع به خواندن گرامر کنند.

منابع آزمون دولینگو برای تقویت لغات

در دولینگو چند سوال لغات وجود دارد که شما برای پاسخ به آن باید دامنه وسیعی از لغات را بلد باشید. برای مثال در سوالRead and Select شما باید لغاتی که معنادار هستند را انتخاب کنید. و یا در سوال Listen and Select باید به کلماتی که برای شما خوانده می‌شود گوش دهید و کلماتی که در زبان انگلیسی معنی دارند را انتخاب کنید.

کتاب Oxford Word Skills
کتاب‌ مجموعه Oxford Word Skill به شما جهت تقویت دایرت لغات انگلیسی کمک خواهد کرد. این کتاب یکی از پروفروش‌ترین کتاب‌ لغت است که توسط انتشارات آکسفورد تالیف و منتشر شده‌است. از کتاب Word Skill می‌توان به عنوان یکی از منابع آزمون دولینگو برای بالابردن مهارت زبان انگلیسی در زمینه لغات استفاده کرد.

ثبت نام دولینگو
ثبت نام دولینگو

اعتبار آزمون دولینگو

مدرک این آکادمی مورد قبول خیلی از دانشگاه ها و کالج های می باشد و این نتیجه آزمون را به جای آزمون های آیلس و تافل قبول دارند و دانشگاه هایی که دولینگو را قبول دارند مانند FDU ,Duke ,UCLA ,Columbia ,NYU ,Yale و … برای اطلاع از تمامی این کالج ها می توانید به سایت رسمی این آکادمی مراجعه کنید.

ثبت نام دولینگو

جهت ثبت نام در این اکادمی، فقط کافی است یک شماره تماس و یک ایمیل داشته باشید. برای شرکت در دوره های پیشرفته و آزمون ها نیز، شما نیاز به یک حساب ارزی (یا مستر کارت) خواهید داشت یا از طریق سایت هایی که به صورت واسط این کار را برای شما انجام میدهند مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.