لیست آموزشگاه های زبان چینی در شیراز

لیست آموزشگاه های زبان چینی در شیراز

در ادامه مطلب می توانید بهترین آموزشگاه های آموزش زبان چینی شیراز را مشاهده می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر مانند هزینه دوره های زبان هلندی را می توانید از طریق تماس با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید.

آموزشگاه های زبان چینی در شیراز
کلاس زبان چینی در شیراز

لیست آموزشگاه های زبان چینی در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 موسسه گاما شیراز، معالی اباد ، انتهای بهاران (سجادیه دوم) 07136388865
2 آموزشگاه زبان رادین شیراز، بلوار دانشجو، نبش کوچه 7 07136267695
3 آموزشگاه زبان پارسا شیراز ، بلوار شهید بهشتی ( حدفاصل چهار راه خلدبرین و چهار راه بنفشه) 07132357641
4 آموزشگاه زبان مهاجران شیراز، بلوار مدرس، خیابان فضل آباد، نبش کوچه 3 07137261188

هزینه آموزش زبان چینی در شیراز چقدر است؟

شهریه کلاس زبان چینی در شیراز بستگی به دوره برگزار شده، سطح آموزش، نوع برگزاری کلاس زبان چینی بستگی خواهد داشت. هزینه دوره عمومی زبان چینی از صفر ترمی 2.200.000 می باشد.

همچنین کلاس آموزش زبان چینی آنلاین در تعدادی از آموزشگاه های معتبر برگزار می شود. در لیست بالا اطلاعات بهترین لیست آموزشگاه های زبان چینی در شیراز ثبت شده است که شما عزیزان می توانید با شماره گیری تلفن های تماس درج شده در لیست از قیمت کلاس اطلاعات لازم را کسب کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با آموزشگاه های زبان شیراز که تمامی زبان ها را آموزش می دهند تماس بگیرید.

لیست آموزشگاه های زبان چینی در شیراز
لیست آموزشگاه های زبان چینی در شیراز

کلاس زبان چینی در شیراز

در شیراز نیز کلاس های آموزش زبان چینی برگزار می گردد و شما می توانید به راحتی در این کلاس ها ثبت نام نمایید. باید توجه داشته باشید که این زبان از لحاظ ساختاری ساده است و در این زبان، گرامر زمان و گرامر جنسیت وجود ندارد. خصیصه ای که در زبان فارسی و انگلیسی و بیشتر زبان ها دیده می شود. راه های جدیدی برای آموزش زبان چینی ایجاد شده که یادگیری این زبان را هشتاد درصد راحت تر از گذشته می نماید.

برای آموزش این زبان می توان از ابزار های آموزشی چند رسانه ای مثلا صوتی و تصویری استفاده نمود. اگر سودای تجارت های بزرگ را در سر می پرورانید بهتر است هرچه زودتر به آموزش این زبان بپردازید.باید بدانید که با یادگیری این زبان روند کنونی زندگی شما تغییرات اساسی پیدا خواهد کرد.

مدرک زبان چینی در شیراز

از آنجایی که می توان ادعا کرد زبان چینی یکی از پرکاربردترین و پولسازترین زبان ها در جوامع امروزی می باشد پس طبعا به یاد گیری این زبان علاقه مند خواهید شد. بدیهی است که پس از یاد گرفتن این زبان به مدرک معتبر آن نیاز خواهید داشت و این مدرک را مراکزی که در شیراز به آموزش این زبان مشغول هستند به شما ارائه خواهند داد. شما می توانید اطمینان داشته باشید که این مدرک معتبر بوده و به وسیله ی آن می توانید وارد بازار های کار در چین و یا دیگر نقاط دنیا گردید. موضوع جالب توجه این است که چون زبان آموزان زبان چینی کم می باشند پس نهایتا برای عده ای معدودی که این زبان را فراگرفته اند، بازار کار بزرگ تری حاصل می گردد.

مدت زمان دوره زبان چینی چقدر است؟

این دوره ها به طور حضوری شامل 30 جلسه ی5/1ساعته می باشد. زبان چینی یکی از سخت ترین زبان های دنیا محسوب می شود که برای یادگیری آن باید تلاش زیادی کنید. دوره ی آنلاین زبان چینی دو جلسه ی یک و نیم ساعته در هفته می باشدو مدت جلسه ی ترمیک، 3ماهه شامل دو جلسه ی یک ونیم ساعته در هفته می باشد. همچنین دوره ی کاربردی زبان چینی وجود دارد که در مدتی کوتاه شما را به سمت بازار های کار رهنمون خواهد ساخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.