دوره های آموزش شبکه در شیراز

آموزش شبکه در شیراز

ممکن است که شما هم جزء آن افرادی باشید که علاقه مند به شبکه باشید. در لیست زیر اطلاعات کامل آموزش شبکه در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آنها مشاهده می کنید. پس از گذراندن دوره تخصصی آموزش شبکه و یادگیری این دوره، می‌توانید به‌ عنوان یک کارشناس شبکه‌ های کامپیوتری فعالیت کنید.

آموزش شبکه در شیراز
کلاس تخصصی شبکه در شیراز

دوره های آموزش شبکه در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 خانه صنعت، معدن ایرانیان شیراز، ستارخان، پلاک 143 07136261436
2 سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی فارس شیراز، ابتدای بلوار ارم، نبش کوچه 2، پلاک 19 07132251000
3 آموزشگاه جوان شیراز ، خیابان قصرالدشت، خیابان برق 07132320656
4 آموزشگاه فنی و حرفه ای انگیزه شیراز، خیابان زند، روبروی بیمارستان شهید فقیهی، حدفاصل خیابان صورتگر و پوستچی 09396110759
5 مجتمع آموزشی علم و صنعت شیراز، پارامونت، به سمت سینما سعدی 09300099919
6 دیباگران تهران نمایندگی شیراز شیراز، بلوار ستارخان، حدفاصل فلکه سنگی و عفیف آباد 07136292293

هزینه کلاس آموزشی شبکه در شیراز

برای اطلاع از شهریه دوره های تخصصی شبکه باید در نظر بگیرید که در چه دوره ای ثبت نام می کنید. شهریه دوره خصوصی و عمومی شبکه و سرفصل هایی که به شما آموزش می دهند با یک دیگر متفاوت می باشد. برای اطلاع از هزینه دقیق کافی است با شماره های درج شده در جدول فوق تماس حاصل فرمایید.

دوره آموزش شبکه

پیش نیاز تمام دوره های آموزشی شبکه، آموزش +Network می باشد و علاقمندان به یادگیری دوره های سیسکو و مایکروسافت حتماً باید این دوره را بگذرانند. شرکت کنندگان در دوره +Network با پایه و اساس طراحی، پیکربندی و عیب یابی زیر ساخت های متعلق به شبکه های بی سیم و با سیم آشنا می شوند. پس از گذراندن این دوره آموزشی، علاقمندان می توانند بین دوره های آموزشی مایکروسافت و سیسکو یکی را انتخاب کنند.

آموزش شبکه در شیراز
آموزش شبکه در شیراز

در دوره های آموزشی شبکه در بستر آموزش نرم افزارها و راه اندازی شبکه با استفاده از سیستم های عامل مایکروسافت و راه اندازی سرویس های مختلف در این سیستم عامل و مدیریت کردن کاربران در سطح مختلف می باشد. دوره های آموزشی سیسکو، به راه اندازی شبکه های کامپیوتری در بستر سخت افزاری پرداخته و طراحی شماتیک و ساختار بندی فیزیکی شبکه و تنظیم و راه اندازی و نگهداری روترها و سوئیچ های سیسکو از مباحث مهم این دوره ها می باشند.

در صورتی که آموزشگاه مورد نظرتان را مشاهده نمی کنید می توانید به صفحه آموزشگاه های کامپیوتر در شیراز را از سایت آموزشگاه های ایران مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.