آموزش تخصصی تعمیر خودرو های گاز سوز cng در یاسوج

آموزش تخصصی تعمیر خودرو های گاز سوز cng در یاسوج

بهترین مراکز و موسسه های آموزش تخصصی تعمیر خودرو های گاز سوز cng در یاسوج به همراه آدرس و شماره تماس در جدول زیر درج شده اند. برای برقراری ارتباط با این مراکز در ادامه ما را همراهی بفرمایید.

آموزش تخصصی تعمیر خودرو های گاز سوز cng در یاسوج

ردیف نام مدرسه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه فنی و حرفه ای دماوند شیراز، ملاصدرا، ابتدای اردیبهشت غربی، جنب بانک رفاه، پلاک 228 07132318549
09019171667
2 آموزشگاه ستاره یاسوج، خیابان ارم، خیابان سردار، بعد ازبزرگراه مطهری، نرسیده به خیابان معلم 07433229182
3 آموزشگاه آزاد یاسوج، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان فردوسی، انتهای خیابان سینما، جنب پاساژ پارسه 09171457896

هزینه دوره های cng در یاسوج چقدر است؟

شهریه و هزینه ثبت نام آموزش این دوره بسته به مواردی همچون محتوا، مدت زمان، مدرس، مکان و سطح تخصص متغیر است. معمولا در موسسات آموزشی و دانشگاه ها هزینه های مختلفی برای دوره های سی ان جی وجود دارد. همچنین بسته به نوع مطالبی که تدریس می شوند، هزینه های متفاوتی برای هر دوره در نظر گرفته می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام شهریه ثبت نام با مراکز آموزشی معرفی شده در جدول بالا در ارتباط باشید.

همچنین برای شرکت در سایر دوره های فنی و مشابه می توانید به آموزشگاه های فنی و حرفه ای یاسوج مراجعه بفرمایید.

آموزش تخصصی تعمیر خودرو های گاز سوز cng در یاسوج
آموزش تخصصی تعمیر خودرو های گاز سوز cng در یاسوج

مباحث دوره های آموزش تعمیرات خودرو گازسوز

سر فصل های دوره های آموزشی مختلف ممکن است متفاوت باشد. اما مبانی کلی جهت آموزش و ارائه مطلب در دوره ها در ادامه ارائه شده است.

1. الکترونیک خودرو
2. سیستم های سوخت دهی
3. دیاگنوز خودرو
4. نگهداری و تعمیرات
5. ایمنی

در نتیجه، برای آموزش تخصصی تعمیر خودروهای گاز سوز CNG در یاسوج، می توانید به کارگاه های تعمیری متخصص مراجعه کنید و در صورت وجود دوره های آموزشی مناسب، از آنها بهره ببرید.

برای یادگیری مباحث برق خودرو نیز می توانید در دوره های آموزشی برق خودرو در یاسوج شرکت کنید.

دریافت مدرک فنی دوره تعمیر خودرو گازسوز در یاسوج

برای دریافت گواهی و مردک معتبر برای هر دوره یک سری مراجل باید طی شود. برای دریافت مدرک این دوره هم لازم  است که از مراحل زیر پیروی کنید.

1. شرکت در دوره آموزشی: ابتدا باید در یک دوره آموزشی معتبر و تخصصی در زمینه تعمیر خودروهای گازسوز شرکت کنید. بررسی کنید که آیا این دوره توسط یک سازمان معتبر تأیید شده است و مدرکی که ارائه می‌دهد، به شما ارزش افزوده می‌دهد یا خیر.

2. پرداخت هزینه دوره: علاوه بر شرکت در دوره آموزشی، معمولاً باید هزینه‌ای را پرداخت کنید. مبلغ دقیق و روش پرداخت را با مربیان دوره هماهنگ کنید.

3. امتحان و کسب نمره قبولی: بعد از پایان دوره آموزشی، باید در آزمونی شرکت کنید تا نشان دهید که مهارت‌های لازم را در این زمینه کسب کرده‌اید. با کسب نمره قبولی در این امتحان، مدرک فنی خود را کسب خواهید کرد.

4. ثبت نام و دریافت مدرک: پس از کسب نمره قبولی، لازم است در سازمان، موسسه یا مرکز آموزشی مربوطه ثبت نام کرده و مدارک مورد نیاز را ارائه کنید تا مدرک فنی خود را دریافت کنید.

توصیه می‌شود برای دریافت مدرک فنی، به یک دوره آموزشی معتبر و مشهود شرکت کنید و مطمئن شوید که مدرکی که دریافت می‌کنید، شناخته شده و قابل قبول است.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.