آموزش برق صنعتی و ساختمان در بوشهر

در لیست زیر از سایت تخصصی آموزشگاه های ایران مشخصات آموزشگاه هایی که دوره آموزش برق صنعتی و ساختمان در بوشهر برگزار می کنند را ارائه داده است. اطلاعات درج شده آدرس و شماره تماس آموزشگاه ها را شامل می شود.

لیست بهترین آموزشگاه های برق صنعتی و ساختمان در بوشهر

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه فنی و حرفه ای دماوند شیراز، ملاصدرا، ابتدای اردیبهشت غربی، جنب بانک رفاه، پلاک 228 07132318549
09019171667
2 آموزشگاه آرا بوشهر، خیابان شهيد ماهينی، نرسيده به ميدان رفاه، روبروی مخابرات 07733445155
3 آموزشگاه سپیده بوشهر، ميدان امام، ابتدای كوچه حل اختلاف، كوچه شيرينی فروشی دلفين، پلاک 6 07733553376
4 آموزشگاه حریر بوشهر، خيابان حافظ، مجتمع جلودار، طبقه دوم، واحد 3 07733342413
5 آموزشگاه آی تک بوشهر، خيابان بعثت، بعد از بانک صادرات، پلاک 10 07733532230
6 آموزشگاه پالس بوشهر، خیابان عاشوری، روبروی اداره محيط زيست 07733320255

بخش های مختلف برق صنعتی و ساختمان

برق صنعتی و ساختمان به طور کلی شامل بخش های زیر می شود:

1. تاسیسات برق: این بخش شامل نصب و راه اندازی سیستم های تامین برق از طریق تولید داخلی یا شبکه برق عمومی، توزیع برق در ساختمان یا واحد صنعتی و نصب تجهیزات کنترل و ایمنی مربوط به سیستم برق می باشد.

2. نورپردازی ساختمان: این بخش شامل نصب و راه اندازی سیستم های نورپردازی داخلی و خارجی در ساختمان می باشد. این سیستم ها شامل نورپردازی شبکه ای، روشنایی اضطراری، نورپردازی لوکس و نورپردازی دیجیتالی می باشد.
<
3. سیستم های اتوماسیون صنعتی: این بخش شامل نصب و راه اندازی سیستم های کنترل و اتوماسیون صنعتی می باشد. این سیستم ها شامل PLC (کنترلر منطقی برنامه پذیر)، DCS (سیستم کنترل توزیع شده)، SCADA (نظارت، کنترل و اتوماسیون برای انتقال داده های صنعتی) و HMI (تلفن های هوشمند بصری) می باشد.

4. سیستم های انرژی تجدید پذیر: این بخش شامل نصب و راه اندازی سیستم های تولید برق از طریق انرژی های تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی و بادی می باشد.

5. سیستم های کنترل و اندازه گیری: این بخش شامل نصب و راه اندازی سیستم های کنترل و اندازه گیری می باشد. این سیستم ها شامل سنسور ها، ترانسمیترها، تقویم های برقی، ترموکوپل ها و آنالایزرها می باشد.

6. سیستم های تهویه و تبرید: این بخش شامل نصب و راه اندازی سیستم های تهویه و تبرید در ساختمان ها می باشد. این سیستم ها شامل سیستم های تهویه مکانیکی، سیستم های تهویه طبیعی، سیستم های تبرید و سیستم های گرمایش می باشد.

این فهرست تنها یک بررسی اولیه از بخش های مختلف برق صنعتی و ساختمان است و بسیاری از زیر بخش های دیگر نیز وجود دارد که در هر بخش ممکن است به طور جداگانه بررسی شوند.

سر فصل مباحث در دوره هایی که در آموزشگاه های بالا برگزار می شود می تواند هر یک از موراد نام برده شده را شامل شود. سرفصل های آموزشی کاملا به برگزار کننده بستگی دارد.

اگر از علاقه مندان به یادگیری مباحث برق خودرو می باشید می توانید در دوره های آموزشی برق خودرو در بوشهر شرکت کنید.

آموزش برق صنعتی و ساختمان در بوشهر

هزینه ثبت نام دوره های برق صنعتی و ساختمان در بوشهر

موارد موثر بر هزینه ثبت نام در دوره‌های برق صنعتی و ساختمان ممکن است شامل موارد زیر باشد:
1. مدت دوره: طول زمان دوره برقراری تأثیر مستقیمی بر هزینه ثبت نام دارد. دوره‌های طولانی‌تر ممکن است نیاز به پرداخت هزینه بیشتر داشته باشند.

2. محتوای دوره: محتوای دوره نیز بر هزینه ثبت نام تأثیر می‌گذارد. در بعضی از دوره‌ها، مفاهیم پیچیده‌تر و تکنیک‌های پیشرفته‌تر آموزش داده می‌شود که ممکن است باعث افزایش هزینه ثبت نام شود.

3. تجهیزات و تکنولوژی مورد استفاده: دوره‌هایی که از تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته‌تری استفاده می‌کنند، ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند. این تجهیزات شامل تسترهای برق، لوازم و ابزار الکتریکی و سیستم‌های کنترل صنعتی می‌شوند.

4. مدرک و صلاحیت: دوره‌هایی که صلاحیت و مدرک رسمی بین‌المللی و مورد تشویق قرار می‌گیرند، معمولاً هزینه بیشتری دارند. این دوره‌ها ممکن است با ارائه آزمون‌های استاندارد و صدور گواهی‌نامه به پیشرفته بودن استانداردهای آموزشی در صنعت برق معتبر سازی شوند.

5. مدرسین مجرب: حضور مدرسین با تجربه و مجرب در دوره‌های آموزشی معمولاً باعث افزایش هزینه ثبت نام می‌شود. این مدرسین معمولاً دارای تجربه کاری عملی و دانش عملیاتی برق صنعتی هستند.

6. فضای آموزشی: محیط آموزشی و تجهیزات مورد استفاده در دوره نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد، مثلاً برگزاری دوره‌ها در اماکن دارای تجهیزات پیشرفته و صنعتی ممکن است هزینه ثبت نام را افزایش دهد.

7. خدمات جانبی: ارائه خدمات جانبی همچون مهمانی‌ها، شام در دوره‌های آموزشی، ارائه کتاب‌ها و جزوه‌ها، سفرهای محلی و حتی اقامت در اماکنی در نزدیکی مراکز آموزشی ممکن است باعث افزایش هزینه ثبت نام شود.

هنگام تصمیم‌گیری درباره ثبت نام در یک دوره برق صنعتی و ساختمان، در نظر داشته باشید که عوامل فوق بر هزینه ثبت نام تأثیر می‌گذارند. انتخاب طرحی که با اهداف آموزشی و نیازهای شغلی شما بهترین تطابق را داشته باشد، می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه و زمان شما کمک کند.

برای ثبت نام و گذراندن دوره آموزش برق و الکترونیک در بوشهر کلیک کنید.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.