آموزش ریکی در شیراز

در این مطلب از سایت آموزشگاه های ایران به معرفی بهترین دوره آموزش ریکی در شیراز می پردازیم. برای اطلاع از هزینه کلاس و نحوه ثبت نام دوره های آموزش علم متافیزیک در شیراز تا انتها همراه ما باشید.

لیست آموزش ریکی در شیراز

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 مرکز تخصصی ماساژ استیناس شیراز، معالی آباد

هزینه کلاس ریکی در شیراز

هزینه کلاس ریکی ممکن است بستگی به محتوا و مهارت هایی که مورد آموزش قرار میگیرد تعیین شود. برخی مهارت ها و محتواها ممکن است به دلیل مشخصه های خاصی مانند تخصص خاص یا صراحت بیشتر هزینه بیشتری را داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر با شماره های ذکر شده در جدول بالا تماس بگیرید.

آموزش ریکی در شیراز

ریکی یا علوم متافیزیک چیست؟

ریکی نوعی روش ژاپنی از پزشکی مکمل است که انرژی درمانی نامیده می‌شود. پزشکان ریکی از روشی به نام کف دست یا بهبودی عملی استفاده می‌کنند که گفته می‌شود از طریق آن یک «انرژی جهانی» از طریق کف دست پزشک به بیمار منتقل می‌شود تا بهبود عاطفی یا جسمی را تشویق کند.

در دوره آموزشی ریکی در شیراز چه می آموزید؟

اینجاست که می‌توانید با مراکز اصلی انرژی در بدن فیزیکی آشنا شوید. چاکرا شناسی فرایندی است که مراکز اصلی انرژی را شناسایی می‌کند و ارتباط آنها با بدن فیزیکی را بررسی می‌کند. هاله شناسی همچنین به شما کمک می‌کند تا فیلد انرژی را مشاهده کرده و انرژی افراد را شناسایی کنید. چشم سوم یک قدرت باورنکردی است که با فعال سازی آن، می‌توانید رازها را بهبود بخشید و قابلیت های خاصی را به خود بدید. ریکی علمی است که به شما کمک می‌کند آرامش روحی را بیابید، تعادل بین درونی و برونی خود را برقرار کنید و در زندگی موفق باشید.

آموزش ریکی در شیراز

دوره های ریکی پیشرفته شامل کارونا ریکی، کارونا کی ریکی، کندالینی ریکی، سیچیم ریکی، آیورودا ریکی، چتان چوگان ریکی و ریکی سنتی شامل می‌شوند. هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم نیز روشی است که برای تقویت اراده و ایجاد تمرکز استفاده می‌شود. فنگ شویی به شما کمک می‌کند تا تعادل و نوازن میان انرژی های شخص و محیط ایجاد کنید. کار با آونگ و آونگ بازتابی نیز رازهایی است که شما می‌توانید از آنها استفاده کنید. درمان با تله درمانی و مغناطیس درمانی نیز دو روش هستند که با متعادل کردن میدان انرژی با میدان انرژی مغناطیسی، به شما کمک می‌کنند تا تعادل و توازن داخلی را تسهیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.