بهترین آموزشگاه های زبان الهیه تهران

بهترین آموزشگاه های زبان الهیه تهران

در این لیست از سایت آموزشگاه های ایران، اطلاعات بهترین آموزشگاه های زبان الهیه در تهران را مشاهده می کنید. برای اطلاع از نحوه ثبت نام و هزینه کلاس زبان انگلیسی تا انتهای این لیست با ما همراه باشید.

بهترین آموزشگاه های زبان الهیه تهران

لیست آموزشگاه های زبان الهیه تهران

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 خانه آیلتس تافل تهران، الهیه، گلنار 02122050212
2 آموزشگاه ELM تهران، الهیه، میدان تختی، نبش کوچه 17 02122392457
3 آکادمی زبان های خارجی گویش تهران، الهیه، جنب کویین سنتر، بن بست یاس 02122544115
4 آکادمی زبان کودکان قصر فرشته ها تهران، بالاتر از پارک وی، خیابان فیاضی، نبش فرش عظیم زاده 02122011815

ثبت نام کلاس زبان انگلیسی در محله الهیه تهران

جهت ثبت نام در کلاس زبان انگلیسی، در ابتدا تعیین سطح می شوید. در هنگام تعیین سطح، سوال های عمومی پرسیده می شود تا سطح زبان شما را تشخیص داده شود و براساس آن در دوره مورد نظرتان ثبت نام شوید. در جدولی که مشاهده می کنید اطلاعات بهترین کلاس های زبان انگلیسی در محدوده الهیه تهران را مشاهده می کنید جهت اطلاعات کاملتر با شماره های درج شده در جدول تماس بگیرید.

بهترین آموزشگاه های زبان الهیه تهران
ثبت نام کلاس زبان انگلیسی

هزینه کلاس زبان انگلیسی در الهیه چقدر است؟

شهریه کلاس زبان به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت. یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار، نحوه برگزاری کلاس به صورت عمومی، خصوصی، آنلاین و فشرده می باشد. همچنین نوع کلاس نیز در هزینه دوره تاثیر گذار خواهد بود.

به طور مثال، قیمت دوره زبان انگلیسی عمومی ترمیک با آموزش آیلتس و دوره چت و مکالمه متفاوت می باشد. شما می توانید برای اطلاع از هزینه دقیق هر دوره، با شماره های درج شده در جدول فوق تماس بگیرید.

اگر به دنبال یادگیری یکی از ساز های موسیقی هستید، اطلاعات کامل آموزشگاه موسیقی الهیه در تهران را می توانید در لینک مشاهده کنید.

سخن پایانی:

هر آموزشگاه زبان، تکنیک های آموزشی مختص خود را دارد. برای پیدا کردن آموزشگاهی که بتواند با جدیدترین متدهای روز، زبان انگلیسی را آموزش بدهد سخت می باشد. به همین دلیل ما در سایت آموزشگاه های ایران، سعی کرده ایم که معتبرترین و به روزترین آموزشگاه های زبان الهیه تهران را برای شما درج نموده ایم تا در این امر به شما یاری رسانده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.