بهترین آموزشگاه های زبان زعفرانیه تهران

آموزشگاه های زبان زعفرانیه تهران

در این صفحه از سایت آموزشگاه های ایران، اطلاعات بهترین آموزشگاه های زبان زعفرانیه در تهران را مشاهده می کنید. برای اطلاع از نحوه ثبت نام کلاس زبان انگلیسی و شهریه کلاس ها تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

کلاس زبان در محله زعفرانیه تهران
کلاس زبان در محله زعفرانیه تهران

لیست آموزشگاه های زبان زعفرانیه تهران

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه زبان مهستی تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی 02122414769
2 آموزشگاه زبان انگلیسی آینده اندیشان تهران، زعفرانیه، خیابان اعجازی، بالاتر از میدان اعجازی، روبروی کوچه زنبق 02122432609
3 آموزشگاه زبان دخترانه اورنج تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، ابتدای خیابان ب 02122019363
4 موسسه زبان مهر ملل (ماها) تهران، خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به تقاطع پسیان 02122181274
5 کانون زبان سخن برتر تهران، میدان هفت تیر، ابتدای خیابان مفتح شمالی، بین خیابان ملایری پور و خیابان آرام 02188865146
6 آکادمی زبان کودکان قصر فرشته ها بالاتر از پارک وی، خیابان فیاضی، نبش فرش عظیم زاده 02122011815

هزینه کلاس زبان انگلیسی در زعفرانیه تهران

برای اطلاع از شهریه کلاس های زبان انگلیسی، باید به مواردی مانند کلاس های عمومی، خصوصی، فشرده و همچنین نیمه فشرده توجه نمایید به این دلیل که هزینه هر کدام از این دوره ها متفاوت می باشد. همچنین نوع کلاسی که ثبت نام می کنید مانند دوره آیلتس، دوره چت و مکالمه، تافل و … نیز در شهریه پرداختی شما تاثیر می گذارد. برای اطلاع از قیمت دقیق دوره ها، بهتر است به پروفایل آموزشگاه های زبان زعفرانیه مراجعه نمایید و از طریق دکمه چت آنلاین اطلاعات لازم را کسب نمایید.

ثبت نام در کلاس زبان انگلیسی

برای ثبت نام در کلاس های زبان انگلیسی حتما تعیین سطح می شوید. براساس سطح زبانتان در دوره های زبان مورد نظرتان (چت، مکالمه و …) ثبت نام میشوید. جهت ثبت نام در کلاس زبان انگلیسی، می توانید بهآموزشگاه های زبان زعفرانیه که در جدول فوق مشاهده می کنید مراجعه نمایید.

 

بهترین آموزشگاه های زبان زعفرانیه تهران
کلاس زبان انگلیسی

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

در جدولی که در بالا برای شما ثبت نموده ایم، می توانید با بهترین و به روز ترین موسسه های زبان انگلیسی در محله زعفرانیه تهران آشنا شوید. در این آموزشگاه ها شما می توانید با تعیین سطح زبان، در دوره ی زبان هم سطح با خودتان شرکت کنید و زبان انگلیسی و حتی دیگر زبان های روز دنیا را فرا بگیرید.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

یکی از خدماتی که اکثر کلاس های زبان ارائه می دهند، آموزش به صورت آنلاین و غیر حضوری می باشد. برای اطلاع از شرایط ثبت نام در دوره های آنلاین زبان، می توانید با شماره های درج شده در جدول ابتدای این صفحه یعنی آموزشگاه های زبان زعفرانیه تماس بگیرید.

اگر می خواهید با دوره های آنلاین موسیقی آشنا شوید می توانید برای اطلاع از شرایط این دوره ها به صفحه آموزشگاه های موسیقی زعفرانیه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.