دوره آموزش خودآرایی در شیراز

در دوره آموزش خودآرایی در شیراز یاد میگیرید که چگونه خودتان را به صورت اصولی و صحیح آرایش کنید. در ادامه بهترین آموزشگاه های برگزار کننده این دوره را مشاهده می کنید. برای اطلاع از هزینه و نحوه ثبت نام در کلاس خود آرایی تا انتهای لیست درج شده در سایت آموزشگاه های ایران همراه باشید.

دوره آموزش خودآرایی در شیراز

لیست دوره آموزش خودآرایی در شیراز

ردیف نام آموزشگاه آدرس شماره تماس
1 آموزشگاه مانی شیراز، خیابان 7تیر ، مقابل کوچه 4 07132356190
2 سالن زیبایی مه شیراز، بلوار پاسداران(زرهی)، خیابان شهید فلاحی 09175829795
3 آموزشگاه تخصصی آرایش و گریم رهاورد شیراز، بلوار بعثت، حدفاصل میدان سنگی و چهارراه خلدبرین 07136476836
4 زیبا سرای نارسا شیراز، زرهی، بعد از خیابان بعثت، خیابان انصار 07136489098
5 آموزشگاه نارگل شیراز، باهنر جنوبی، شهرک فرهنگیان، روبروی کوچه 2 07138239168

هزینه دوره خودآرایی در شیراز چقدر است؟

قیمت کلاس خودآرایی، برای 6 ساعت در 2 جلسه به صورت خصوصی حدود 1.500.000 هزار تومان می باشد. معمولا دوره خودآرایی ، با ارائه مدرک همراه نمی باشد. همچنین اگر می خواهید در دوره های عمومی یا نیمه خصوصی خودآرایی شرکت کنید، هزینه کمتری نیز پرداخت خواهید نمود.

برای اطلاع دقیق و به روز، هزینه ثبت نام در دوره، کافی است با شماره آموزشگاه های معتبر فوق تماس بگیرید. همچنین لازم به ذکر است که بعضی از آموزشگاه های خودآرایی در شیراز، شهریه دوره را به صورت اقساطی نیز از شما دریافت می کنند.

دوره آموزش خودآرایی در شیراز

اگر به دنبال آموزشگاه های آرایش و پیرایش هستید می توانید لیست کاملی از معتبرترین و بهترین آموزشگاه های آرایشگری در شیراز را در لینک درج شده از آموزشگاه های ایران مشاهده کنید.

ثبت نام در کلاس خودآرایی در شیراز

برای ثبت نام در کلاس های آموزش خودآرایی در شیراز نیازی به داشتن مدرک آرایشگری ندارید، فقط کافی است که اطلاعات اولیه در مورد کاربا ابزارهای ساده آرایشگری داشته باشید. در این دوره هنرجو یاد می گیرد که مواد و زیرسازی های مناسب پوست خود چیست، طریقه پوست سازی و گریم چگونه است. سپس یاد میگیرد که لب ها و ابرو خود را چگونه آرایش کند. چگونه مژه نصب کند و … برای ثبت نام کافی است که به آموزشگاه های معتبر ذکر شده در جدول ابتدای این صفحه به صورت حضوری مراجعه کنید.

سخن پایانی:

با آموزش خودآرایی، شما می توانید کار ابزارهای مختلف، روش های کانتورینگ صورت و روش های صحیح کشیدن خط چشم و مژه گذاری را یاد بگیرید. ما در سایت آموزشگاه های ایران، سعی کرده ایم که معتبرترین و حرفه ای ترین آموزشگاه ها را به شما معرفی کنیم تا در این امر به شما یاری رسانده باشیم و بهترین آموزشگاه را انتخاب کنید. از این که با ما همراه بودید سپاس گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.