آموزشگاه های آرایشگری در کامرانیه تهران

آموزشگاه های آرایشگری در کامرانیه تهران

برای یادگیری حرفه آرایشگری، باید به آموزشگاه های حرفه ای و با تجربه مراجعه کنید تا در کنار آموزش، مدرک معتبر نیز دریافت کنید. در ادامه سایت آموزشگاه های ایران، اطلاعات کامل آموزشگاه های آرایشگری در کامرانیه تهران را مشاهده می کنید. برای اطلاعات تکمیلی دوره های برگزار شده و شهریه کلاس ها با شماره های درج شده در جدول زیر تماس بگیرید.

 آموزشگاه های آرایشگری در کامرانیه تهران
آموزشگاه آرایش و پیرایش در کامرانیه تهران

لیست آموزشگاه های آرایشگری در کامرانیه تهران

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه وسالن زیبایی چهر آذر- نگاه سابق (بانوان) تهران، خیابان کامرانیه جنوبی ، نرسیده به کوه نور، نبش بن بست مریم 02122399287
2 آموزشگاه مراقبت و زیبایی هنر گیتی (بانوان) تهران، فرمانیه، بعد از چهار راه کامرانیه به سمت شرق خیابان رحیمی 02122291877

کلاس های آرایشگری در کامرانیه

در بهترین آموزشگاه های آرایشگری مخصوص بانوان و آقایان تمامی دوره های تعیین شده از سوی فنی و حرفه ای آموزش داده می شود. در ادامه این دوره ها را به صورت مختصر به شما معرفی می کنیم. برای اطلاع دقیق از کلاس های برگزار شده در آموزشگاه ها با شماره های درج شده در جدول آموزشگاه های آرایش و پیرایش کامرانیه تماس بگیرید.

  • آرایش و گریم مقدماتی
  • گریم و میکاپ عروس
  • اکستنشن مو
  • شنیون
  • رنگ و مش
  • کاشت ناخن و مژه
  • انواع کوتاهی مو و هیرکات
  • میکاپ و کاشت موی موقت آقایان
  • پاکسازی پوست بانوان و آقایان

اخذ دیپلم آرایشگری

برای گرفتن دیپلم آرایشگری می توانید در هر کدام از دوره های ذکر شده شرکت کنید و بعد از پایان دوره در آزمون سازمان فنی و حرفه ای شرکت کنید و بعد گرفتن حد نصاب نمره مدرک آن دوره را دریافت کنید و یا در تمامی 7 رشته شرکت کرده و مدرک آرایش و پیرایش آن دوره را دریافت نمایید.

در صورت علاقه به زبان می توانید لیستی از آموزشگاه های زبان انگلیسی در کامرانیه تهران را مشاهده کنید و در صورت نیاز به آدرس آنها مراجعه کنید.

آموزشگاه های آرایشگری در کامرانیه تهران
آموزشگاه های آرایشگری در کامرانیه

شهریه کلاس آرایشگری

برای پرداخت شهریه کلاس آرایشگری بانوان و آقایان باید به چندین نکته توجه کنید، به این صورت که اگر کلاس شما به صورت عمومی یا خصوصی است هزینه کلاس متفاوت می باشد و هر دوره با دوره های دیگر شهریه متفاوتی نیز دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت این دوره ها با شماره های درج شده در لیست ابتدای صفحه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.