آموزشگاه معماری و نقشه کشی در شیراز

آموزشگاه معماری و نقشه کشی در شیراز

آموزشگاه معماری و نقشه کشی در شیراز. معماری و نقشه کشی از جمله رشته های معتبری می باشد که هواداران بسیاری نیز در سطح جامعه دارد. در کلاس های معماری و نقشه کشی مطالب و آموزش های گوناگونی به شما داده می شود.

آموزشگاه معماری و نقشه کشی در شیراز

آموزشگاه معماری و نقشه کشی در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه فنی و حرفه ای انگیزه شیراز، خیابان شهید فقیهی، چهارراه معدل، نبش معدل شرقی، نرسیده به اداره کل آموزش و پرورش، مجتمع آموزشی انگیزه 09396110759
09174051595
2 مرکز آموزش های آزاد و تخصصی آپادانا شیراز، فرهنگ شهر، نبش کوچه 33 07136300005
07136318977
3 سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی فارس شیراز، بلوار ارم، نبش کوچه 2 07132251000
4 مجتمع فنی تهران نمایندگی شیراز شیراز، بلوار ستارخان، حدفاصل فلکه سنگی و عفیف آباد 07136263970

آموزش معماری و نقشه کشی شیراز

معماری و نقشه کشی از جمله رشته های معتبری می باشد که هواداران بسیاری نیز در سطح جامعه دارد. در کلاس های معماری و نقشه کشی مطالب و آموزش های گوناگونی به شما داده می شود. به طور کلی باید گفت که در این کلاس ها در سه سطح مختلف به شما اموزش داده می شود:

  1. سطح مقدماتی
  2. سطح متوسط
  3. و سطح پیشرفته

علم و دانش معماری باعث می گردد که شما به راحتی محیط اطراف را تجزیه و تحلیل کرده و شکل کاربردی به آن بدهید. آموزشگاه های معماری و نقشه کشی در شیراز فراوان می باشند و شما به راحتی می توانید در این دوره ها شرکت نمایید. اگر اطلاعاتتان در این مورد کافی نیست می توانید از طریق اینترنت آدرس و شماره تماس این کلاس ها را پیدا نموده و باآنان به مشورت بپردازید.

آموزشگاه معماری و نقشه کشی در شیراز
آموزشگاه معماری و نقشه کشی در شیراز

هزینه کلاس معماری در شیراز

هزینه ی کلاس های معماری در شیراز متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله اینکه چه دوره ای را برای آموزش در نظر گرفته اید. همچنین مکان آموزشگاه و اینکه مربی شما در چه سطحی قرار دارد نیز بر قیمت این دوره ها تاثیر می گذارد.البته کلاس های خصوصی و آنلاین نیز در این مورد وجود دارد که این موارد باعث تغییرات هزینه ی دوره می گردد.

ثبت نام در آموزشگاه نقشه کشی معماری در شیراز

برای ثبت نام در این کلاس ها کافی است به یکی از آموزشگاه ها سر زده و شرایط ثبت نام را سوال فرمایید. همچنین از طریق اینترنت نیز می توانید در این مورد به تحقیق بپردازید.در آموزشگاه های معماری دوره های مختلفی برگزار می شود که عبارتند از:

  • طراحی ویلا
  • اجرای ساختمان
  • طراحی فضای سبز
  • فاز یک طراحی مسکونی
  • فاز دو ضوابط شهری
  • آموزش بازسازی ساختمان
  • دوره ی تعامل تکنولوژی و معماری
  • دوره ی طراحی نما

که البته مدارک این دوره ها بین المللی می باشد و به کمک آن می توانید حتی در کشورهای دیگر نیز وارد بازار کار گردید.

مدرک دوره آموزش نقشه کشی و معماری در شیراز

شما پس از شرکت در کلاس های معماری و اصول و مبانی آن مدرک معتبری را دریافت کرده و آموزشگاه ها موظف به دادن این مدرک به شما می باشند. البته این مدارک باید از پایگاه های معتبری مثل وزارت علوم و یا سازمان فنی و حرفه ای به دانشجویان ارائه گردد. البته لازم است به هنگام ثبت نام در این کلاس ها در مورد نوع مدرک و چگونگی آن سوال بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.