آموزش ریمپ ایسیو و تیونینگ خودرو در شیراز

آموزش ریمپ ایسیو و تیونینگ خودرو در شیراز

بهتر است در مقدمه به معنای واژه ریمپ بپردازیم؛ ریمپ در حقیقت ، فرایندی نرم افزازی است که بر اثر واسطه ی پروگرامرTNMو همچنین نرم افزارWINOLSو TNMبر رویECU صورت می گیرد. همچنین به خاطر وجود ریمپ، آپشن هایی به خود رو اضافه می گردد و البته محدودیت هایی از خود رو نیز حذف می شود. به عنوان مثال افزایش شتاب خودرو ،حذف کات آف،حذف سنسور دوم اکسیژن و…
در سال های اخیر خودروسازان تمایل فراوانی به انجام ریمپ بر روی خود روی خود نشان داده اند و افراد حرفه ای نیز در این مورد بسیار کم می باشند. به همین جهت نیاز به آموزش افراد به طور تخصصی در این حوزه احساس می گردد. البته باید به این نکته اشاره کرد که ریمپ برای هر خودرو باید به صورت اختصاصی انجام شود.

آموزش ریمپ ایسیو و تیونینگ خودرو در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه فنی و حرفه ای دماوند شیراز، ملاصدرا، ابتدای اردیبهشت غربی، جنب بانک رفاه، پلاک 228 07132318549
09019171667

دوره ریمپ ECU در شیراز

دوره ی ریمپ ایسیو از مراحل مقدماتی و پیشرفته تبعیت می کند .مراحل مقدماتی عبارتند از :

  • رفع کپ دریچه ی کار
  • افزایش گشتاور و توان موتور
  • کاهش دمای فن دورتند
  • کاهش دمای فن دور کند
  • حذف کات آف
  • حذف سنسور میل سوپاپ
  • کاهش مصرف سوخت

و همچنین آموزش های پیشرفته که توسط نرم افزار TNMو TNM5000انجام می پذیرد.

آموزش ریمپ ایسیو و تیونینگ خودرو در شیراز
آموزش ریمپ ایسیو و تیونینگ خودرو در شیراز

آموزش تیونینگ خودرو در شیراز

تیونینگ با ریمپ تفات هایی دارد و صرفا به تغییراتی اشاره می کند که برای بهبود عملکرد سرعت، شتاب و گشتاور بر روی خود رو اعمال می گردد.آموزش تیونیگ خودرو کار پیچیده ای نیست. این آموزش در مدت کوتاهی که بیشتر از یکی دو روز را شامل نمی شود به هنر جویان و دانشجویان این رشته عرضه می گردد. در طول این دوره ، دانشجو با روش های تیونینگر پمپ آپدیت آشنا می گردد.

آموزش تیونینگ خودرو در شیراز و سایر شهرهای کشور و بخصوص تهران برگزار شده و برای اطلاع از مراکز و دوره های آموزشی در شهرهای مختلف کشور کافی است جست و جوی کوتاهی در اینترنت انجام داده تا به راحتی با این مراکز و دوره ها آشنا شوید. همچنین برای اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش تعمیرات خودرو می توانید آموزش تعمیرات ایسیو ecu داخلی و خارجی مراجعه کنید.

مدرک دوره های آموزش ریمپ و تیونینگ در شیراز

تیونیگ در مورد تنفس طبیعی ( بدون توربو) و همچنین تیونینگ با توربو شارژ و سوپر شارژ صحبت می کند. دوره های آموزشی مختلفی که در سرتاسر کشور در این مورد برگزار می گردند مدارکی نیز به هنرجو ارائه می کنند که این مدارک بسته به نوع آموزشگاه و دولتی یا خصوصی بودن مرکز تا حدودی با یکدیگر فرق می کند. در جدول آموزش ریمپ ایسیو و تیونینگ خودرو در شیراز اطلاعات آموزشگاه های معتبر ثبت شده است.

هزینه آموزش ریمپ ایسیو و تیونینگ خودرو در شیراز

در این قسمت شما را با قیمت تقریبی ایسیو و تیونینگ آشنا کرده و البته این نکته را نیز متذکر می شویم که بسته به شرایط محیطی و زمانی ، این قیمت ها ممکن است تغییراتی داشته باشند:

  • ایسیو خودرو ایرانی از 4.200.000تومان الی 7000.000تومان
  • ایسیو خودرو خارجی از 2.430.000تومان الی4000.000تومان
  • ایسیو خودرو سنگین از 12000.000تومان الی17000.000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.