آموزش رزین اپوکسی در شیراز

در این مطلب از سایت آموزشگاه های ایران، به معرفی بهترین دوره ها و کلاس آموزش رزین اپوکسی در شیراز با آدرس و شماره تماس آنها می پردازیم. برای اطلاع از نحوه ثبت نام این دوره تخصصی و هزینه کلاس ها و همچنین دریافت مشاوره تا انتها همراه ما باشید.

لیست کلاس آموزش رزین اپوکسی در شیراز

ردیف نام مراکز نشانی شماره تماس
1 موسسه فرهنگی هنری راز و هنر شیراز، بلوار پاسداران،سرچوگان به سمت زرهی،ساختمان فرزاد 07132335347
2 زیباگران شیراز، پاسداران، بین آقایی و فلاحی، ساختمان آرین 07138478654
3 مجتمع آموزشی هنر هفتم شیراز، پارامونت، به سمت خیرات، بعد از بیمارستان ایران 07132334285
4 آموزشگاه هنرهای تجسمی ماهتاب شیراز، بلوار معالی آباد، روبروی خیابان دوستان، جنب داروخانه دکتر معتمدی، ساختمان قصر یک 07136341832
5 آموزشگاه آپادانا شیراز، فرهنگشهر، کوچه 33 07136300005
6 آموزشگاه هنر آپادانا شیراز، بلوار پاسداران، بین خیابان جهان آرا و شهید آقایی، ساختمان حدیث 07138478720

هزینه آموزش رزین اپوکسی در شیراز چقدر است؟

با توجه تجربه استاد و آموزشگاه و مدرک های ارائه شده توسط این دوره ها، همچنین ساعت های برگزاری دوره و کیفیت رزین های استفاده شده در دوره ها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره های ذکر شده در جدول بالا تماس بگیرید.

آموزش رزین اپوکسی در شیراز

ثبت نام کلاس رزین در شیراز

برای ثبت نام می توانید به صورت حضوری و یا تلفنی به یکی از مراکز ذکر شده در جدول بالا مراجعه و یا تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به صفحه اختصاصی این مراکز می توانید از طریق دکمه مشاوره آنلاین از این مراکز و آموزشگاه ها مشاوره دریافت کنید.

رزین اپوکسی چیست و چه کاربردی دارد؟

رزین اپوکسی یک نوع جامد شدنده است که به صورت مایع و ترکیبی از دو عنصر، رزین و ماده‌ای که به عنوان فعال کننده عمل می‌کند، تشکیل می‌شود. رزین اپوکسی دارای خواص فیزیکی و شیمیایی برجسته است که آن را برای مصارف متنوعی مانند پوشش‌دهی، چسبندگی، آب‌بندی و ایجاد انتقال نیرو مناسب می‌سازد. انواع مختلفی از رزین اپوکسی وجود دارد که به صورت مایع یا جامد معمولاً در دماها و فشارهای متفاوت قابل استفاده است.

رزین اپوکسی یک ماده شیمیایی کاملاً چسبنده، مقاوم در برابر حرارت و شیمیایی بوده و برای کاربردهای متنوعی استفاده می شود. برخی از کاربردهای رزین اپوکسی عبارتند از:

1. رنگ و رزین کف: به دلیل خواص مقاومت در برابر خراش، حرارت و شیمیایی، رزین اپوکسی به طور گسترده در رنگ و رزین کف استفاده می شود. آنها می توانند به سطوح مختلفی از جمله سطح بتن، سطح چوب و سایر سطوح صاف و مقاوم خشک شوند. برای اطلاعات کامل در زمینه آموزشهای هنری می توانید به مطلب آموزشگاه های هنری در شیراز مراجعه کنید.

آموزش رزین اپوکسی در شیراز

2. تولید فرش: رزین اپوکسی با ترکیب با الیاف طبیعی مانند پشم، پنبه و یا الیاف مصنوعی مانند پلی استر استفاده می شود تا فرش های باکیفیت و مقاوم را تولید کند.

3. تولید لوازم جانبی و زیورآلات: به دلیل خواص مقیاس پذیری و شفافیت، رزین اپوکسی برای تولید لوازم جانبی و زیورآلات مورد استفاده قرار می گیرد. نمونه های معروف شامل گوشواره ها، طلاق دست ساخته، بند های دستبند و مهره های تزیینی است. در این مطلب از سایت آموزشگاه های ایران به معرفی بهترین دوره ها و کلاس های آموزش رزین اپوکسی در شیراز می پردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.