آموزش جواهر دوزی در شیراز

برای این که بتوانید روی لباس یا کیف و دیگر اکسسوری ها، جواهرات را بدوزید و خلاقیت خودتان را اعمال کنید باید در دوره ها و کلاس های آموزش جواهر دوزی در شیراز شرکت کنید و این دوره ها را به پایان برسانید.

آموزش جواهر دوزی در شیراز
آموزش جواهر دوزی در شیراز

آموزش جواهر دوزی در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آکادمی هنری ناربن شیراز، عفیف آباد، نبش ستارخان، پلاک 148 07136262624
2 مرکز آموزش خانه صنعت و معدن ایرانیان شیراز، ستارخان، پلاک 143 07136261436

هزینه دوره جواهر دوزی در شیراز

برای این که در مورد، هزینه دوره های جواهردوزی اطلاعات کسب کنید باید چند عامل را در نظر بگیرید. به طور مثال این دوره به صورت کلاس چند جلسه ای تشکیل می شود یا این که ورکشاپ دو روزه یا یک روزه می باشد. کلاس به صورت عمومی برگزار می شود یا عمومی. آیا مدرک معتبر فنی و حرفه ای به شما اعطا می شود یا خیر. تمامی این عوامل در تعیین قیمت کلاس جواهر دوزی در شیراز تاثیر گذار می باشد.

در صورتی که مایل هستید با طراحی لباس را یاد بگیرید می توانید به لیست آموزشگاه های آموزش طراحی کیف و کفش در شیراز مراجعه کنید به لیست درج شده مراجعه کنید.

جواهردوزی چیست؟

جواهردوزی یکی از هنر های قدیمی محسوب می شود که این روزها خیلی از افراد به دنبال یادگیری آن هستند. جواهر دوزی در شیراز از اجزای مثل منجوق، ملیله، سنگ، پولک، مهره های فانتزی، مهره های چوبی، نگین های کریستالی و مروارید به صورت تکی یا ترکیب استفاده می شود. در صورتی که شما در کلاس طراحی لباس شرکت کرده باشید به راحتی می توانید این دوره را بگذارنید. در ادامه می خواهیم بهترین آموزشگاه های جواهر دوزی از پایه در شیراز را به شما معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.