آموزش غذاهای بین المللی در شیراز

آموزش غذاهای بین المللی در شیراز

آموزش غذاهای بین المللی در شیراز شامل چه آموزش هایی می شود؟ برای اطلاع از دوره های برگزار شده و کلاس های آموزشی اطلاعات لازم را مطالعه کنید.

آموزش غذاهای بین المللی در شیراز

آموزشگاه های آموزش غذاهای بین المللی در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور شیراز، میدان دانشجو به سمت چمران، نرسیده به پل زرگری، ساختمان شایان، جنب نان سنگکی، طبقه 7 07136288716
09173096695
09023096695
2 آموزشگاه آشپزی پارس شیراز، خیابان ملاصدرا، خیابان جمالی 09177156687
3 آموزشگاه کدبانوی ایرانی شیراز ، بلوار فرصت شیرازی 07137208471

هزینه دوره های آموزشی غذاهای بین المللی در شیراز

هزینه دوره های آموزش غذاهای بین المللی در شیراز به مواردی چون تعداد جلسه های برگزار شده، نحوه برگزاری دوره ( عمومی یا خصوصی بودن دوره)، همچنین آموزش های داده شده در دوره دارد. یکی دیگر از عواملی که در قیمت کلاس آشپزی فرنگی تاثیر گذار می باشد مدرک دوره ( مدرک بین المللی و مدرک فنی و حرفه ای ) که شما دریافت میکنید میباشد. اما معمولا دوره های خصوصی و یا عمومی که انواع غذاهای بین المللی به شما آموزش می دهند، قیمت کلاس بین 1.500.000 تا 2.500.000 می باشد.

در صورتی که می خواهید با آموزشگاه های برگزار کننده دوره های فست فود آشنا شوید می توانید به صفحه آموزش فست فود در شیراز مراجعه نمایید.

آموزش غذاهای بین المللی در شیراز
آموزش آشپزی بین المللی در شیراز

مدرک کلاس آشپزی بین الملل در شیراز

دوره آموزش آشپزی بین المللی در شیراز معمولا به صورت ورکشاپ آموزش داده می شود. اما ممکن است این دوره ها براساس متد هر آموزشگاهی متفاوت باشد. اگر کلاس به صورت خصوصی برگزار شود دوره این کلاس های آموزشی معمولا کوتاه تر می شود. اما اگر کلاس به صورت عمومی باشد دوره ممکن است بیشتر از 3 روز به طول انجامد.در این دوره ها معمولا انواع غذاهای ایتالیایی، فرانسوی، چینی، برزیلی و هندی و غذای بین الملل آموزش داده می شود. در این دوره ها معمولا بعد از طی کلاس های آموزشی از شما آزمون عملی گرفته می شود و بعد از مدرک معتبر فنی و حرفه ای را دریافت می کنید.

در صورتی که آموزشگاه موردنظرتان را پیدا نکردید می توانید به آموزشگاه های آشپزی در شیراز مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.