موسسه زبان پارسا
چت آنلاین با موسسه زبان پارسا

اگر علاقه مند به یادگیری زبان هستید پیشنهاد میکنیم حتما به موسسه زبان پارسا بزنید. در ادامه تمامی آموزشهای این آموزشگاه زبان را معرفی نموده ایم. پس با ما همراه باشید.

معرفی موسسه زبان پارسا

موسسه زبان پارسا یکی از اولین و پرسابقه‌ترین آموزشگاه‌های زبان است که در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده است. این موسسه با برگزاری دوره‌های مختلف و تنوع بالای زبان‌های آموزشی، برای بسیاری از زبان‌آموزان و حتی خارج از شیراز، گزینه‌ای مناسب و مطمئن برای یادگیری زبان است.

کادر مجرب و متخصص: مدرسان موسسه زبان پارسا دارای سطح دانش و تجربه بالایی در تدریس زبان هستند. موسسه زبان پارسا یکی از بهترین و معتبرترین کانون‌های آموزش زبان است که با سابقه بیش از دو دهه در این زمینه فعالیت می‌کند. این موسسه با داشتن کادر مجرب و متخصص، برنامه‌های آموزشی متنوع و کاربردی، منابع بروز و معتبر، تجهیزات نوین و روش‌های نوین و خلاقانه، به شما کمک می‌کند تا زبان را به صورت جامع و کامل یاد بگیرید.

موسسه زبان پارسا

فرصت بررسی و انتخاب کلاس آموزش زبان فقط در موسسه پارسا

در موسسه زبان پارسا زبان آموزان می توانند به صورت رایگان در جلسه اول کلاس آموزش زبان شرکت کنند با پس از آشنایی با روند آموزش زبان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

موسسه زبان پارسا چه زبان هایی تدریس می کند؟

در موسسه پارسا دوره ایلتس با متد ELS زبان‌های انگلیسی، آلمانی، ترکی، عربی، فرانسه، اسپانیایی، ایتالیایی، کره‌ای، ژاپنی، چینی، روسی تدریس می‌شود .

کلاسهای ترمیک آموزش زبان در موسسه زبان پارسا

در موسسه زبان پارسا کلاسهای گروهی آموزش زبان با رعایت استاندارد های آموزشی و همچنین تضمین کیفیت تدریس اساتید برگزار می شود.

آیا تدریس خصوصی زبان هم دارید؟

در تدریس خصوصی، معلم بر اساس سطح، نیاز، هدف و علاقه شما، برنامه و محتوای درس را تنظیم می‌کند. شما می‌توانید در انتخاب منابع، روش‌ها و فعالیت‌های آموزشی نظر دهید و با معلم خود هماهنگ باشید. در موسسه پارسا دوره ایلتس با متد ELS زبان‌های انگلیسی، آلمانی، ترکی، عربی، فرانسه،اسپانیایی، ایتالیایی، کره‌ای، ژاپنی، چینی، روسی در صورت تمایل زبان آموز به صورت خصوصی هم تدریس می‌شود

آزمون تعیین سطح زبان، چگونه در آزمون تعیین سطح رایگان شرکت کنم؟

آزمون تعیین سطح زبان یکی از مراحل مهم و ضروری برای شروع یادگیری زبان است. این آزمون به شما کمک می‌کند تا سطح دانش و توانایی‌های خود را در زبان بشناسید و در کلاس‌های مناسب با هدف‌های خود قرار بگیرید. در شیراز، موسسه زبان پارسا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز برگزار کننده آزمون تعیین سطح زبان است. این موسسه با استفاده از روش‌های نوین و استاندارد، آزمون‌های کامل و جامعی را در چهار مهارت شنیدار، گفتار، خواندن و نوشتن برای شما ارائه می‌دهد. در موسسه پارسا آزمون تعیین سطح برای دوره ایلتس با متد ELS زبان‌های انگلیسی، آلمانی، ترکی، عربی، فرانسه،اسپانیایی، ایتالیایی، کره‌ای، ژاپنی، چینی، روسی به صورت رایگان برگزار می شود.

کلاس های مکالمه زبان و دوره های چت زبان

یادگیری زبان جدید برای ارتباط با دیگران، دسترسی به منابع علمی و فرهنگی و افزایش فرصت‌های شغلی نیاز است. بسیاری از افراد به دنبال یادگیری زبان هستند، اما نمی‌دانند که چگونه می‌توانند با کمترین هزینه و زمان، بهترین نتیجه را بگیرند. یک راه حل موثر و کارآمد برای یادگیری زبان ، شرکت در کلاس‌های مکالمه و چت زبان است. این کلاس‌ها به شما این فرصت را می‌دهند که با گفتگو و تعامل با دیگر زبان‌آموزان و مدرسان، زبان را به صورت روان و طبیعی یاد بگیرید. برخی از مزایای این کلاس‌ها عبارتند از:

  •  افزایش دامنه لغات و اصطلاحات: در این کلاس‌ها، شما با موضوعات مختلف و جذاب، لغات و اصطلاحات جدید را یاد می‌گیرید و در قالب جملات و مکالمات استفاده می‌کنید. شما همچنین با تلفظ صحیح و گرامر مناسب آشنا می‌شوید و خطاهای خود را تصحیح می‌کنید.
  •  افزایش اعتماد به نفس و تسلط: در این کلاس‌ها، شما با فعال شدن در چت و مکالمه، ترس و استرس خود را کاهش می‌دهید و اعتماد به نفس خود را بالا می‌برید. شما چالش‌های زبان را پذیرفته و با حل مشکلات زبان، تسلط خود را افزایش می‌دهید.

موسسه زبان پارسا

آموزش آنلاین زبان ، دوره های آموزش مجازی زبان

در موسسه زبان پارسا شیراز دوره های آموزش زبان به صورت آنلاین و مجازی نیز برگزار می گردد این کلاس ها از نظر کیفیت و تعداد جلسات فرقی با کلاسهای حضوری ندارند. مزیت اصلی این کلاسها رهایی از اتلاف وقت حاصل از جابجایی در محیط شهری است.

ساعت کاری این آموزشگاه از 8 الی 21 به صورت یکسره می باشد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت به آدرس parsa-li.ir مراجعه فرمایید و یا از طریق اینستاگرام اطلاعات لازم را از parsali.ir  به دست آورید.

موسسه زبان پارسا

اطلاعات تماس آموزشگاه زبان پارسا

آدرس: شیراز، بلوار شهید بهشتی، حدفاصل چهارراه خلدبرین و بنفشه، نبش کوچه 7

شماره تماس: 0917316264407132357641

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.