معرفی آموزشگاه موسیقی و هنرهای تجسمی نوا آفرین

آموزشگاه موسیقی و هنرهای تجسمی نوا آفرین
چت آنلاین با آموزشگاه موسیقی و هنرهای تجسمی نوا آفرین

آموزشگاه موسیقی و هنرهای تجسمی نوا آفرین شامل چه کلاس هایی می شود؟ دوره های برگزار شده در این آموزشگاه چیست؟ برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را بخوانید. موسیقی و نقاشی از هنرهای بسیار پرطرفدار می باشد که خیلی از افراد به دنبال یادگیری آن هستند. برای این که بتوانید این هنرها آموزش ببینید بهتر است که به سراغ آموزشگاه معتبر مانند نوا آفرین بروید. در ادامه به معرفی این آموزشگاه ها می پردازیم.

معرفی آموزشگاه موسیقی و هنرهای تجسمی نوا آفرین شیراز

موسسه فرهنگی هنری نوا آفرین سرور مهر با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (شماره مجوز 7260 ) با مدیریت ندا دهناد(کارشناس موسیقی و کارشناس ارشد پژوهش هنر) و نازنین دهناد (دکتری معماری)، با هدف فعالیت در بسترهای نوین آموزشی، پژوهشی، اجرایی، تولید و نشر آثار فرهنگی و هنری با انگیزه ارتقاء سطح دانش و بینش عمومی و ترویج و اشاعه فرهنگ و هنر فعالیت خود را در زمینه های زیر به همراه اساتید مجرب و دانشگاهی برای کودکان و بزرگسالان ارائه می دهد؛

آموزشگاه موسیقی و هنرهای تجسمی نوا آفرین شیراز
آموزشگاه موسیقی و هنرهای تجسمی نوا آفرین
  1. مرکز مهارت آموزی و آموزش موسیقی (دیپلم موسیقی)
  2. مرکز مهارت آموزی و آموزش هنرهای تجسمی (دیپلم هنرهای تجسمی)
  3. تولید و نشر آثار صوتی و تصویری موسیقایی
  4. مطالعات، تحقیقات و اجرای طرح های پژوهشی
  5. برگزاری همایش ها،سمینارها و جشنواره های فرهنگی و هنری و همکاری در برپایی نمایشگاه ها
  6. اجرای صحنه کنسرت های موسیقی، اجرای تئاتر

در خصوص فعالیت های مرکز مهارت آموزی ذکر این جزییات خالی از لطف نیست که این فعالیت بسیار گسترده بوده و در تمام زمینه های ذیل در این موسسه فرهنگی و هنری ارائه میگردد؛

ساز جهانی، ساز ایرانی، آواز جهانی و آواز ایرانی، گرافیک رایانه ای، طراحی طلا و جواهر، عکاسی دیجیتال، چهره سازی، چاپ دستی، تصویرسازی و جلوه های ویژه رایانه ای، عکاسی، تصویر برداری، دستیاری طراحی لباس (دوخت و ترمیم) و دستیاری تهیه لباس های نمایشی (دوخت با ترمیم و تزیینات)

کلاس موسیقی آموزشگاه نوا آفرین

آموزشگاه موسیقی نوا آفرین با مدیریت خانم ندا دهناد دارای لیسانس موسیقی و فوق لیسانس پژوهش هنر و موسیقی ( مدرس دانشگاه ) دارای 14 سال سابقه آموزش در زمینه پیانو ، سلفژ و تئوری موسیقی ، هارمونی و موسیقی کودک و همچنین دارای مقالات علمی – پژوهشی در سطح داخلی و بین المللی در زمینه پژوهش موسیقی و موسیقی درمانی می باشد.

آموزشگاه موسیقی و هنرهای تجسمی نوا آفرین از زمان شروع فعالیت خود به برگزاری کارگاه های آموزشی و پژوهشی و همچنین اجرای کنسرت های مختلف آموزشی در سطح آموزشگاه و همچنین در سالن های برگزیده شهر از جمله تالار احسان برای هنرجویان خود برگزار کرده است.

آموزشگاه موسیقی نوا آفرین
آموزشگاه موسیقی نوا آفرین
  • موسیقی کودک به روش ارف – شولورک و سوزوکی
  • آموزش تخصصی سازهای ایرانی ( تار ، سه تار ، سنتور ، عود ، تنبور ، تنبک ، دف و … )
  • آموزش تخصصی سازهای جهانی ( پیانو ، ویولن ، گیتار ، فلوت ، کلارینت ، ویولنسل و … )
  • برگزاری دوره های تخصصی آموزش دروس نظری موسیقی ( سلفژ ، تئوری موسیقی ، هارمونی ، کنترپوان و آهنگسازی )
  • آموزش تخصصی آواز سنتی ایرانی ، کلاسیک و پاپ

کلاس هنرهای تجسمی آموزشگاه نوا آفرین

آموزشگاه و مرکز مهارت آموزی هنرهای تجسمی نوا آفرین، مرکز تخصصی آموزش هنر با رویکرد های نوین آموزشی در زمینه ­های:

خوشنویسی، نقاشی و طراحی (شامل: سیاه قلم، نقاشی، کاریکاتور، طراحی چهره، رنگ روغن و…) عکاسی، خلاقیت و نقاشی، انیمیشن، اسکیس و کروکی معماری، سفالگری، مجسمه سازی، پتینه کاری، فتوشاپ، تایپوگرافی، آمادگی آزمون هنر،مشاوره کنکور هنر، مهارت آموزی و آموزش هنرهای تجسمی (دیپلم هنرهای تجسمی).

در خصوص فعالیت های مرکز مهارت آموزی ذکر این جزییات خالی از لطف نیست که این فعالیت بسیار گسترده بوده و در تمام زمینه های ذیل در این موسسه فرهنگی و هنری ارائه میگردد:

گرافیک رایانه ای، طراحی طلا و جواهر، عکاسی دیجیتال، چهره سازی، چاپ دستی، تصویرسازی و جلوه های ویژه رایانه ای، عکاسی، تصویر برداری، دستیاری طراحی لباس (دوخت و ترمیم) و دستیاری تهیه لباس های نمایشی (دوخت با ترمیم و تزیینات).

  • نقاشی کودکان
  • نقاشی بزرگسالان
  • دوره های طراحی آزاد
  • طراحی ذهنی و طراحی عینی
  • عکاسی
  • خوشنویسی
  • خلاقیت و نقاشی
آموزشگاه نقاشی نوا آفرین
آموزشگاه نقاشی نوا آفرین

آدرس آموزشگاه موسیقی و هنرهای تجسمی نوا آفرین

آدرس: شیراز، حدفاصل چهارراه زرگری و میدان قصردشت، روبروی کوچه 78، پلاک 190، طبقه دوم

شماره تماس: 071362600300713626455109364401619

آموزشگاه موسیقی و هنرهای تجسمی نوا آفرین

ثبت نام در  مرکز مهارت آموزی موسیقی و هنرهای تجسمی نوا آفرین

برای ثبت نام در آموزشگاه موسیقی و هنرهای تجسمی نوا آفرین می توانید با شماره  09364401619 تماس بگیرید و یا اطلاعات کامل تری را در در اینستاگرام nava_afarinوسایت آموزشگاه موسیقی مشاهده نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.