مجموعه آموزشی رسول ناصری

مجموعه آموزشی رسول ناصری
چت آنلاین با مجموعه آموزشی رسول ناصری

در این مقاله از سایت آموزشگاه های ایران، اطلاعات مجموعه آموزشی رسول ناصری در شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس آنها مشاهده می کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ذکر شده در ادامه تماس بگیرید و یا از طریق دکمه مشاوره آنلاین اطلاعات لازم را کسب کنید.

معرفی مجموعه آموزشی رسول ناصری

ما در مجموعه آموزشی رسول ناصری (مافینس)، در زمینه آموزش فروش و بازاریابی و ارائه خدمات به صاحبان کسب و کارهای آنلاین و سنتی ، خدمت رسانی می کنیم.

مجموعه مافینس به پشتوانه تجربه تیم علمی خود توسط جناب آقای رسول ناصری در سال 1398 بنیان گذاری شد. هدف اصلی این شرکت آموزش و پژوهش در زمینه آموزش فروش و بازاریابی و کاربست‌های آن در درجه اول به صاحبین کسب و کارهای آنلاین و سنتی، بازاریابان، مدیران فروش و سپس عموم جامعه است.
سایت مافینس یک موسسه علمی است که مفاهیم، ایده‌ها و مهارت‌های برخواسته از روانشناسی فروش را آموزش داده و شرایط یادگیری عملی آن را از طریق سوپرویژن فردی و گروهی تسهیل می‌کند. این مجموعه با برگزاری همایش‌ها، انتشار مقالات علمی، خبرنامه ، دوره‌های آموزشی و جلسات مشاوره شرایط ارتباط کاربران مختلف در سطوح فردی و سازمان و گروهی را فرآهم می‌آورد.

10 سال کار اجرایی

5 سال آموزش

مجموعه آموزشی رسول ناصری

دوره های آموزشی برگزار شده در مجموعه آموزشی رسول ناصری به شرح زیر می باشد:

  • آموزش بازاریابی
  • آموزش دیجیتال
  • دوره کوچینگ لایف
  • دوره های آموزش MBA
  • مشاوره کسب و کار
  • آموزش اینستاگرام

ساعت کاری دفتر 9 صبح تا 21 شب می باشد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر می توانید به صفه اینستاگرام rasoolnaserii مراجعه نمایید و یا از سایت mafiness اطلاعات لازم را کسب کنید.

مجموعه آموزشی رسول ناصری

اطلاعات تماس مجموعه آموزشی رسول ناصری

آدرس: شیراز، بلوار چمران، نیایش انتهای خیابان، ساختمان گالریا، طبقه چهارم، واحد 16

شماره تماس: 09175224466  – 09941342430

مجموعه آموزشی رسول ناصری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.