آموزش ICDL در شیراز

بهترین آموزشگاه برگزار کننده دوره های آموزش ICDL در شیراز کجاست؟ هزینه دوره های فشرده ICDL چقدر است؟ در ادامه به معرفی بهترین آموزشگاه برگزاری این دوره تخصصی می پردازیم.

ICDL مخفف International Computer Driving License یعنی مدرک گواهینامه بین المللی کار با کامپیوتر می باشد که با داشتن این مدرک شما می توانید به راحتی با کامپیوتر کار کنید.

آموزش ICDL در شیراز
آموزش icdl فنی حرفه ای

آموزشگاه آموزش ICDL در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزشگاه فنی و حرفه ای انگیزه شیراز، خیابان شهید فقیهی، چهارراه معدل، نبش معدل شرقی، نرسیده به اداره کل آموزش و پرورش، مجتمع آموزشی انگیزه 09396110759
09174051595
2 آموزشگاه کامپیوتر آصف شیراز، نبش چهارراه خلدبرین، مجتمع تجاری 07132338628
3 آموزشگاه کامپیوتر عصر اندیشه شیراز ، بلوار استقلال 07132334040
4 مجتمع فنی دیباگران تهران شیراز، بلوار ستارخان، ابتدای کوچه 8 ، پلاک 53 07136292293
5 آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری حجتی شیراز، میدان ولیعصر، ساختمان پزشکان، طبقه آخر 07132232145
6 آموزشگاه کامپیوتر پارسین شیراز، بلوار مدرس، خیابان شهید کلانتری، شهرک پرواز 07137263538

کلاسicdl در شیراز

آموزش ICDL در شیراز و آی سی دی ال به معنای گواهینامه ی بین المللی کار با کامپیوتر است که هفت مهارت را در این کلاس ها آموزش می دهند. این هفت موضوع عبارتند از:

  • مفاهیم ابتدایی در فناوری اطلاعات
  • آموزش استفاده از سیستم عامل ویندوزو کار با آن
  • آموزش استفاده از نرم افزار ورد
  • آموزش استفاده از صفحه ی گسترده
  • آموزش استفاده از نرم افزارپایگاه داده ها
  • آموزش استفاده از نرم افزار ارائه ی مطلب
  • و اطلاعات و ارتباطات

شهریه کلاس icdl

هزینه دوره ICDL در شیراز، هزینه ی کلاس های آی سی دی ال هر ساله بر اساس نرخ و تعرفه ی دولتی اعلام می گردد و آموزشگاه های کامپیوتر بر اساس این نرخ اقدام به ثبت نام متقاضیان می کنند. البته قیمت کلاس های عمومی و خصوصی در این مورد فرق می کند و البته بعضی از آموزشگاه ها به صورت آنلاین نیز اقدام به برگزاری این کلاس ها می نمایند.

آموزش ICDL در شیراز
آموزش ICDL در شیراز

سرفصل های آموزشی کلاس ICDL

سرفصل های آموزش ICDL در شیراز  را در بالا توضیح دادیم و یادگیری آن از اصول اولیه ی آموزش کامپیوتر چه در ایران و چه در سطح جهان می باشد آشنایی با کامپیوتر یک نیاز بوده و اهمیت یادگیری آن بر همگان واضح است. بدون یادگیری کامپیوتر در زندگی لنگ میمانیم و به عبارتی باید گفت که پس از زبان مادری دومین زبان مهم برای هر فردی، آموزش کامپیوتر در شیراز می باشد.

این آموزش فقط برای پیدا کردن شغل نمی باشد و شما در زندگی روزمره ی خود نیز استفاده های فراوانی از کامپیوتر خواهید کرد. هرقدر سطح سواد کامپیوتری خود را افزایش دهید شغل بهتری در انتظار شما خواهد بود و برای این کار بهترین راه مراجعه به آموزشگاه های کامپیوتر می باشند که در سطح شهر ها به فراوانی مشغول فعالیت می باشند.

کلاس کامپیوتر مقدماتی icdl

در سطح شهر شیراز آموزشگاه های کامپیوتر فراوانی وجود دارند کخ به آموزش این علم به شما مبادرت می ورزند. شما می توانید لیست کاملی از این کلاس ها را به همراه آدرس و شماره تلفن آنان پیدا کرده و بهترین آموزشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید. در اینترنت لیست کاملی از این کلاس ها به همراه آدرس و شماره تماس آنها را پیدا خواهید کرد و با مطالعه ی عملکرد هر آموزشگاه، بهترین آنها را انتخاب نموده و به ثبت نام مبادرت ورزید

مدرک icdl فنی حرفه ای

مدرک آی سی دی ال نی و حرفه ای، یک مدرک بین المللی بوده که آموزشگاه های کامپیوتر و از جمله آموزشگاه های فنی و حرفه ای به شما اعطا می نمایند. البته این مدرک پس از قبولی در آزمون های مربوطه به شما داده می شود و از این طریق خواهید توانست وارد بازار کار شده و رسما کار خود را آغاز نمایید.

در صورتی که آموزشگاه مورد نظتان را پیدا نکردید می توانید به لیست آموزشگاه های فنی و حرفه ای در شیراز مراجعه کنید و اطلاعات لازم موردنظرتان را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.