آموزش تزریقات در شیراز

یکی از دوره های آموزشی پرکاربرد، یادگیری نحوه تزریق امپول می باشد. در ادامه بهترین آموزشگاه های آموزش تزریقات در شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس بهترین مربی و دوره های آموزشی را در جدولی در سایت آموزشگاه های ایران مشاهده می کنید.

آموزش تزریقات در شیراز

لیست دوره های آموزش تزریقات در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 آموزش تزریقات هلال احمر شیراز، میدان نمازی سازمان هلال احمر استان فارس
2 آموزش تزریقات جهاد دانشگاهی شیراز، میدان ستاد، پشت دانشکده پزشکی
3 مرکز پرستاری در منزل و آمبولانس خصوصی پارسه شیراز، پاسداران، ساختمان تندیس 07136419929
4 جامعه مهندسی پزشکی شیراز، میدان ستاد، ابتدای خیابان مشیرفاطمی. ساختمان شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی شیراز. طبقه سوم. واحد 316 07132331937
5 آسایش گستر شیراز. بلوار آزادی نبش کوچه 11 07132307841

هزینه دوره آموزش تزریقات در شیراز

هزینه دوره های برگزار شده بستگی به نحوه آموزش، دوره عمومی و یا خصوصی، مدرک ارائه شده خواهد داشت. همچنین هزینه دوره بستگی به آموزش نحوه تزریق عضلانی، تزریق زیر جلدی، تزریق داخل جلدی، تزریق وریدی و … خواهد داشت.

آموزش خصوصی تزریقات در شیراز

برای ثبت نام در دوره های تخصصی و خصوصی تزریقات و پانسمان در شیراز می توانید به آموزشگاه های معتبری که در جدول ابتدای این لیست درج نموده ایم مراجعه کنید و یا اساتید حرفه ای در این زمینه را پیدا نموده و در دوره های آنها شرکت نمایید و یا به صورت خصوصی آموزش های لارم را فرا بگیرید.

آموزش تزریقات در شیراز

ثبت نام در کلاس تزریقات در شیراز

برای ثبت نام در دوره تزریقات و پانسمان در شیراز کافی است که با مدارک شناسایی (کپی شناسنامه و کپی کارت ملی) و یک قطعه عکس سه در چهار به مراکز ذکر شده مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.