معرفی مجتمع فنی دیباگران تهران

آشنایی با دیباگران تهران
چت آنلاین با مجتمع فنی دیباگران تهران

خیلی از افراد به دنبال این هستند که دوره های فنی و حرفه ای را به صورت آزاد، اما زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای بگذارنند. یکی از آموزشگاه های معتبر، مجتمع فنی دیباگران تهران می باشد. برای این که بتوانید دوره های مفید را سپری کنید بهتر است که به سراغ آموزشگاه های معتبر بروید. در این آموزشگاه ها شما می توانید هر دوره ای که مورد نیازتان می باشد و می خواهید آن را آموزش ببنید شرکت کنید و بعد از پایان دوره، در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کنید و مدرک معتبر فنی و حرفه ای خود را دریافت کنید.

 مجتمع فنی تهران،نمایندگی شیراز
مجتمع فنی تهران،نمایندگی شیراز

معرفی مجتمع فنی تهران نمایندگی شیراز

شرکت مجتمع فنی تهران یا دیباگران تهران نمایندگی شیراز در سال 1358 تاسیس گردید. این مجموعه از سال 1389 در شیراز شروع به فعالیت نموده است. در سال های اول، آموزش های لازم در حوزه برق و الکترونیک به علاقه مندان ارائه نمودند. با گذشت زمان و پر رنگ شدن نقش کامپیوتر در زندگی افراد و نیاز به شناخت کامیپوتر فعالیت خودشان را در زمینه فناوری اطلاعات و کامپیوتر گسترش دادند. سپس دوره ها و آموزش های تخصصی تر در زمینه های متنوع، به این مجموعه اضافه شد که در ادامه به معرفی این خدمات می پردازیم.

دیباگران تهران نمایندگی شیراز
دیباگران تهران نمایندگی شیراز

دوره های آموزشی در مجتمع فنی دیباگران تهران

در مجتمع فنی دیباگران تهران شما می توانید آموزشهای لازم را در مورد دوره های تحت نظر فنی و حرفه ای دریافت کنید.
1. مدیریت و کسب و کار
2. کامپیوتر و ICT
3. زبانهای خارجی
4. طراحی لباس
5. الگو و دوخت
6. هنر و گرافیک
7. عکاسی
8. معماری
9. دکوراسیون داخلی
10. حسابداری
11. آموزش بورس
هر کدام از این دوره ها را شما می توانید به صورت کاملا تخصصی و مقدماتی سپری کنید و سرفصل های لازم و آموزشی و مهم را از طریق وب سایت این مجموعه به آدرس www.mftshiraz.ir کسب کنید.

آدرس مجتمع فنی دیباگران در شیراز

شیراز، بلوار ستارخان، ابتدای کوچه 8 ، پلاک 53

شماره تماس: 071362922930713629229407136292295

معرفی مجتمع فنی دیباگران تهران
معرفی مجتمع فنی دیباگران تهران

مدرک فنی و حرفه ای آموزشگاه دیباگران شیراز

همان طور که گفتیم، مجتمع فنی دیباگران تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد و شما بعد از سپری کردن کامل، دوره های برگزار شده در این آموزشگاه می توانید با شرکت در آزمون های تکمیلی این سازمان و کسب نمره قبولی، مدرک فنی و حرفه ای را دریافت نمائید. هم چنین باید در نظر بگیرید که مدرک فنی و حرفه ای ، قابل ترجمه می باشد و شما در صورتی که بخواهید مدارک خود را برای یک کشور دیگر ارسال کنید، تاییدیه های لازم را دریافت می کنید. هم چنین در این آموزشگاه می توانید مدرک معتبر 2 زبانه با ارزش ترجمه رسمی را نیز دریافت کنید.

برگزاری کلاس آنلاین در مجتمع فنی تهران

در حال حاضر به دلیل بیماری کرونا ممکن است شما نتوانید به صورت حضوری به کلاسهای برگزار شده در این آموزشگاه مراجعه کنید از این رو، شما می توانید کلاس های خود را به صورت آنلاین و در منزل شرکت کنید یا اگر به صورت حضوری راحت تر هستید، به صورت حضوری به این آموزشگاه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.