معرفی آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور
چت آنلاین با آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور

در آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور چه دوره هایی برگزار می شود؟ برای اطلاعات کامل در مورد این آموزشگاه می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید. یکی از شغل های پرطرفدار آشپزی و شیرینی پزی می باشد برای این که بتوانید یک شف با تجربه شوید باید آموزش های لازم در این مورد را فرا بگیرید، به همین دلیل مراجعه به آموزشگاه های معتبر آشپزی و شیرینی پزی یکی از بهترین گزینه ها می باشد در ادامه یکی از معتبرترین آموزشگاه را به شما معرفی می کنیم.

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور

خدمات آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور شیراز

راه‌اندازی شامل: رستوران، فست فود، قنادی، باربیکیو، کافه قنادی، نان فانتزی، کافی شاپ (که شامل باریستایی ، بارتندری و کیکهای کافه ایی و خمیرهای لایه ایی میباشد)
و آموزش به همراه مدرک معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ایی کشور که

  • آموزش شامل: آشپزی تخصصی (فست فود، فینگر فود، اپتایزر، کباب زن و تخته کار، آشپزی ملل، سنتی و روز)
  • قنادی حرفه ایی که شامل (شیرینی های تر، کیک خامه ایی مدرن، خمیرهای لایه ایی، کیکهای عصرانه، تارت و پای، شکلات کاری، آموزش ماکارون، دسر، شیرینی های سنتی و نوروزی)
  • آموزش نان های حجیم و نیمه حجیم ، صبحانه، برانچ ، اپتایزر، کیک ساز و ترساز، باقلوا، دسرهای مدرن، شکلاتهای دست ساز، سالاد بار، سوسیس و کالباس با اساتید مجرب
  • کیترینگ
  • شامل سفارش کیکهای تولد ، فینگر فود، نان و پنیر عقد، حلوا مجلسی، انواع شکلات، غذاها و شیرینی های مجلسی و میوه آرایی در خدمت شما عزیزان هستیم.
آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور
آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور

دوره های آموزشی آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور

آشپز 1 و درجه 2. قناد درجه 1 و درجه 2. کافی شاپ. کیک های عصرانه. سفره آرایی. دسر بین المللی. انواع کباب. غذاهای اروپایی. انواع غذاهای بین‌الملل. غذاهای دریایی. غذاهای روز و سنتی. شيرينی های نوروزی. فینگرفود و پارتی فود. انواع نان های حجيم و نيمه حجيم و …

کلاس های تک جلسه ای آموزش کوکی و آيسينگ و تکنيک ها:

آماده‌سازی خمیر پایه. قالب زدن. پخت بیسکويت. تهیه آیسینگ و آموزش تکنيک های کاور با انواع غلظت های آیسینگ. تکنيک شکافدار کردن. تکنیک خیس روی خیس. تکنیک چاپ عکس روی بیسکویت ، تکنیک تزیین با شابلون. تکنیک گلدوزی ، تکنیک حصیربافی ، تکنيک توری. تکنيک طراحی و انتقال تصاوير کارتونی. تزيين بيسکويت با فوندانت و استفاده از مالدهای مخصوص کوکی ، تزيين چند مدل بيسکويت (عروسی ، سيسمونی ، تم تولد) ، آموزش انواع سوشی ، حلوا ، دسر ، گل در ژله و انواع غذاها ی ايتاليایی. آسيایی. فرانسـوی. سالادها. کلاس دکور کيک از پايه تا دکور. آموزش دو نوع کيک. آموزش باتر کريم.آموزش خمير فوندانت و فيلينگ و کاور کيک. کار با مولد و رنگ پودری. کار با استنسيل و ايربراش. کار با ورق طلا و لوزی کردن کيک. کار با دانتل خوراکی. آموزش دو نوع گل. نقاشی روی کيک. آموزش سوسيس و کالباس خانگی. بيکن ها و ساندويچ زاپاتا

پذيرش ديزاين سفره عقد ، نامزدی ، بله برون و …

آموزش و را اندازی صفر تا صد پروژه ی (رستوران، فست فود، کافه، هتل) با تیم حرفه ایی با بیش از 50 پروژه ی موفق
اين مجموعه آمادگی خود را جهت همکاری با رستوران ها ، هتل ها و شيرينی فروشی ها ، اعلام می دارد.

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور شیراز

مدرک آشپزی و شیرینی پزی آموزشگاه تخصصی زنبور

برای این که بتوانید کسب و کارتان را راه‌اندازی کنید و در حوزه فعالیت خودتان قدرتمند ظاهر شوید حتما باید مدرک معتبر فنی و حرفه ای و بین المللی دریافت کنید با کمک آموزشگاه آشپزی و  شیرینی پزی زنبور شما می توانید مدرک معتبر فنی و حرفه ای در شیراز دریافت کنید.

اطلاعات تماس آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور

آدرس: شیراز، میدان دانشجو به سمت چمران، نرسیده به پل زرگری، ساختمان شایان، جنب نان سنگکی، طبقه 7

شماره تماس: 07136288716 و 09173096695 و 09023096695

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی زنبور

ثبت نام دوره آموزشگاه تخصصی آشپزی و شیرینی پزی زنبور

برای ثبت نام در آموزشگاه تخصصی زنبور شما می توانید از طبق شماره های تماس درج شده اقدام کنید. همچنین می توانید برای مشاهده خدمات تکمیلی و اطلاعات کامل تر به اینستاگرام مجموعه zanboor.academy مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.