معرفی آموزشگاه آرایش و پیرایش آرشین

آموزشگاه آرایش و پیرایش آرشین
چت آنلاین با آموزشگاه آرایش و پیرایش آرشین

خیلی از خانم ها به این که می خواهند یک حرفه و یک هنر را آموزش ببینند و برای خود نیز یک درآمد داشته باشند، به همین دلیل رفتن به کلاس آرایشگری می تواند هم برای شما درآمد زایی کند هم این که یک هنر را یاد میگیرید. برای این که بهترین و به روزترین آموزش های آرایشگری را فرا بگیرید باید به سراغ آموزشگاه های معتبر بروید. آموزشگاه آرایشگری آرشین در شیراز یکی از این آموزشگاه می باشد که شما می توانید برای دریافت این آموزش ها مراجعه کنید. در ادامه تمامی دوره های این آموزشگاه را به شما معرفی می کنیم.

آدرس آرایش و پیرایش آرشین
آدرس آرایش و پیرایش آرشین

دوره های آموزشگاه آرایشگری آرشین شیراز

برای این که بتوانید در دوره های آموزشگاه های آرایش و پیرایش شرکت کنید می توانید در هفت دوره آرایش و پیرایش شرکت کنید و دیپلم آرایشگری را دریافت کنید یا این که می توانید در هر کدام از این دوره ها به صورت جداگانه شرکت کنید. دوره های برگزار شده در آموزشگاه آرایشگری آرشین به صورت شیراز می باشد.

  • آموزش فوق تخصصی میکاپ
  • آموزش میکروپیگمنتیشن،فیبروز،هاشور با متد های روز
  • آموزش هرکات حرفه ای و جدیدترین کوتاهی ژورنالی
  • انواع تکنیک های کاشت ناخن
  • انواع بافت و شنیون بافت های ترکیبی و حرفه ای
  • پاکسازی تخصصی و فشیال پوست
  • انواع مدل های شنیون طبق اخرین متد های روز دنیا
  • آموزش تخصصی رنگ و لایت همراه با جدید ترین تکنیک ها
معرفی آموزشگاه آرایش و پیرایش آرشین
معرفی آموزشگاه آرایش و پیرایش آرشین

مدرک آموزشگاه آرایش و پیرایش آرشین

یکی از مهم ترین گزینه های که در زمان مراجعه به آموزشگاه های آرایشگری باید به آن توجه داشته باشد این است که آیا آن آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای می باشد یا خیر. در صورتی که این آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای باشد شما می توانید با شرکت در دوره های آموزشی، بعد از اتمام دوره ها، در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کنید و سپس بعد از دریافت حدنصاب نمره مدرک بین المللی فنی و حرفه ای رادریافت کنید.

آدرس آموزشگاه آرایشگری آرشین در شیراز

شیراز، ابتدای ملاصدرا، جنب داروخانه دکتر صمدی، ساختمان عرفان، طبقه اول

شماره تماس برای اطلاعات بیشتر : 071323177430713231977109177164118

نمونه کارهای آموزشگاه آرایشگری آرشین

یکی از کارهایی که شما می توانید انجام بدهید تا مطمئن شوید یک آموزشگاه مناسب می باشد یا خیر ، مراجعه به صفحه اینستاگرام آنها می باشد و از خدمات آنها اطلاع کسب کردن. آدرس پیج اینستاگرام آموزشگاه زیبایی آرشین arshin.academy می باشد . برای مشاهده تمامی نمونه کارها و مشاهده نظرات بر روی نام آموزشگاه کلیک کنید.

آدرس آرایش و پیرایش آرشین
آدرس آرایش و پیرایش آرشین

ثبت نام کلاس آرایشگری

ممکن است ثبت نام در کلاس های آرایشگری هزینه ای زیادی برای شما داشته باشد اما به این نکته توجه کنید که بعد از پایان دوره و تلاش خودتان یکی از شغل ها پردرآمد را کسب می کنید. همچنین در این آموزشگاه برای این که شما به راحتی بتوانید در کلاس مورد علاقه خودتان شرکت کنید وسایل کار را به شما رایگان اعطاء می کنند. هم چنین پرداخت شهریه کلاس ها نیز با اعطای وام صورت می گیرد.

دوره های آرایشگری شامل مبتدی تا فوق تخصصی ویژه مبتدی ها و فوق تخصصی ویژه اپدیت ارایشگران و همچنین ارائه مدارک جهت گرفتن جواز کسب و مهاجرت میباشند. برای داشتن شادترین پردرآمدترین و امن ترین شغل دنیا آموزش هایی تضمینی با مناسبترین قیمت و جدیدترین و کاملترین تکنیک های روز دنیا برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. برای این که بتوانید در کلاس های آرایشگری ثبت نام با شماره های درج شده فوق تماس حاصل فرمائید یا در واتس اپ پیام ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.