لیست آموزشگاه های زبان فرانسه در شیراز

لیست آموزشگاه های زبان فرانسه در شیراز

در ادامه به معرفی بهترین آموزشگاه های زبان فرانسه در شیراز می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آدرس و شماره تماس بهترین آموزشگاه های آموزش زبان فرانسوی می توانید به لیست زیر از سایت آموزشگاه های ایران مراجعه کنید.

آموزشگاه زبان فرانسه در شیراز
آموزش زبان فرانسه در شیراز

لیست آموزشگاه های زبان فرانسه در شیراز

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 موسسه زبان پارسا شیراز، بلوار شهید بهشتی، حدفاصل چهارراه خلدبرین و بنفشه، نبش کوچه 7 09173162644
07132357641
2 آموزشگاه زبان های خارجی وستا شیراز، فرهنگ شهر، نبش کوچه 35 07136332354
3 موسسه زبان سرای مهراس شیراز، فرهنگ شهر، روبروی اداره مالیاتی 07136308156
4 موسسه زبان رادین شیراز، میدان دانشجو 07136267685

هزینه کلاس زبان فرانسه در شیراز چقدر است؟

زبان فرانسه در دوره ها و سطوح مختلفی برگزار می گردد که هر کدام از این دوره ها قیمت خاص خود را می طلبند. به درستی نمی توان قیمت دقیق کلاس های زبان فرانسه در شیراز را تعیین نمود. این سطوح از پایه تا متوسط می باشند. هزینه کلاس‌های زبان فرانسوی بستگی به چندین عامل دارد که شامل مکان، مدت زمان دوره، تعداد جلسات، سطح آموزشی و مؤسسه‌ای که دوره را ارائه می‌دهد، می‌شود.

بهترین راه برای یافتن اطلاعات دقیق در مورد قیمت‌ها تماس با شماره های درج شده در جدول بالا می باشد. اما باید در نظر بگیرید که قیمت هر ترم زبان فرانسه حدود 1.900.000 تومان می باشد.

لیست آموزشگاه های زبان فرانسه در شیراز
آموزشگاه های زبان فرانسه در شیراز

تدریس خصوصی زبان فرانسه در شیراز

تدریس خصوصی زبان فرانسه می‌تواند به صورت حضوری یا آنلاین انجام شود و بسته به نیاز و تمایل دانش‌آموز، می‌تواند به صورت یک به یک و یا  دونفره باشد. برای شروع تدریس، در ابتدا نیاز است که به دانش زبان فرانسه دانش آموز و هدفش برای آموزش زبان فرانسه آشنا شوید.

سپس، باید برنامه‌ای برای تدریس تعیین کنید. این برنامه شامل اهداف کلی، محتوای درسی، روش‌های آموزش و ارزیابی پیشرفت دانش‌آموزان است. همچنین می‌توانید از منابع آموزشی متنوعی مانند کتاب‌های درسی، فیلم‌ها و منابع آنلاین استفاده کنید.

البته هزینه ی این کلاس ها بیشتر از کلاس های عمومی می باشد اما این حسن را دارد که که توجه استاد فقط معطوف به شما بوده و شما با دقت و امکانات بهتری می توانید به اموزش زبان فرانسوی مشغول شود.

همچنین در صورتی که می خواهید با بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در شیراز آشنا شوید به صفحه درج شده مراجعه نمایید.

آموزش الفبای زبان فرانسه در شیراز

برای این که بتوانید فرانسوی حرف بزنید باید در ابتدا الفبای زبان فرانسه را فرا بگیرید و بعد به آموزش زبان فرانسه بپردازید. برای اینکه ما اطلاعات بهترین آموزشگاه زبان فرانسوی را قید کرده ایم. می توانید با شماره های درج شد در لیست آموزشگاه های زبان فرانسه در شیراز تماس گرفته و اطلاعات کسب کنید.

دوره های فشرده آموزش زبان فرانسه در شیراز

دوره های فشرده حداقل 6 ماه فشرده صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه و ثبت نام آنلاین کلاس های زبان فرانسه می توانید با شماره های درج شده در لیست آموزشگاه های زبان فرانسه در شیراز تماس گرفته و اطلاعات کسب کنید.

برای شرکت در دوره های آموزش زبان هلندی در شیراز می توانید به آموزشگاه های درج شده در لیست درج کنید.

جمع بندی:

در صورتی که میخواهید به کشور فرانسه مهاجرت یا سفر کنید باید زبان این کشور را صریح یاد گرفته باشید تا بتوانید زندگی روزمره خودتان را به راحتی طی کنید. در این لیست، اطلاعات بهترین دورها و آموزشگاه های برگزار کننده کلاس های زبان فرانسوی در شیراز را ثبت نموده ایم. امید است که توانسته باشیم از طریق سایت آموزشگاه های ایران اطلاعات کاملی ارائه داده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.